רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בפברואר 2018

מבזקים

ניר חפץ לשופטת: "באחד ממתקני השב"ס כנראה זיהו אותי עצירים בטחוניים מעזה - אני לא מבין ערבית. שמעתי צעקות נתניהו נתניהו. ציינתי את זה כדי להסביר את הקונטקסט שאני נמצא - לא כעציר רגיל"

ניר חפץ מתלונן על תנאי מעצר קשים:  "בלילה השני הייתה קטטה של עצירים בתוך התא וזה עוד שעה שעתיים שאתה לא ישן. התעוררתי בבוקר עם מאות עקיצות של פשפשים. הפצרתי לראות רופא או חובש. אמרו לי "לא מתים מזה' "

ניר חפץ בביהמ"ש: מאפשרים לי שעות שינה מעטות, ביקשתי לראות רופא ונדחיתי ע"י החוקרים

רה"מ נתניהו בפייסבוק: בימים אלה כשהקמפיין נגדי בשיאו, הארכיון מזכיר איך התקשורת איתרגה כאן ראשי ממשלה מהשמאל.  (מתחת לכותרת מצורף סרטון מדהים המרכז את כל משפטי המחץ שפומפמו במשך שנים על ידי הנוכל המכנה עצמו פרשן - אמנון אברמוביץ, בדבר החובה הלאומית והאינטרס הציבורי לאתרג ולסגור תיקים פליליים לראשי הממשלה שערקו לשמאל, שרון ואולמרט).

טוכפלד ב'ישראל היום': ראש הממשלה נתניהו אמר למקורביו - "האמת תנצח, אמשיך להנהיג את המדינה".

מתי טוכפלד ב'ישראל היום': גורמים בסביבת נתניהו התייחסו לטענות חלק מעצורי תיק 4000, שאול אלוביץ' וניר חפץ על יחס מחפיר בחקירות - "מזועזעים מהדיווחים על התעללות באנשים נורמטיביים ועל מסע הציד שהגיע לטירוף מערכות נגד ראש הממשלה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.