רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

ווארטים


״כל אדם דומה לנר, את האור בליבו שומר, לעיתים האור עמום ונסתר, ולפעמים גלוי ונהדר, אך דבר אחד לגמרי ברור, בלב כל אדם האור שמור.״

"כפי שמשקיע לא יכוון את כל השקעותיו לדבר אחד, כך עלינו לא לבסס את אושרנו רק על דבר אחד."

איך מסבירים לילד מה זה נס חנוכה?
אומרים לו: תחשוב שאתה מטעין את הטלפון שעה וזה מספיק לשמונה ימים

אדמו''ר אחד התקשר שבוע לפני חנוכה לצלם שוקי לרר וביקש ממנו לבא לצלם אותו בהדלקת הנרות כדי שעם ישראל יזכה לראות את התמונות בעיתונים.
אמר לו הצלם עכשיו אתה מתקשר? כל האדמורים סגרו איתי כבר לפני חצי שנה מצטער אבל אין לי שום יום פנוי.
אבל עם ישראל מחכה לראות את התמונות מה נעשה שאל האדמור?
ענה לו שוקי יש לי רעיון
תכין היום את החנוכיה והנרות אני יצלם אותך ויפרסם את זה בחנוכה.
רץ האדמור הכין את החנוכיה לבש את הקאפיטע חבש את השטריימל קשר את הגרטל והתחיל להתנדנד ולרקוד תוך כדי שהוא מדליק את החנוכיה, ובינתיים הצלם מצלם תמונות מכל הכיוונים
פתאום נפל לאדמור הנר מהיד התכופף האדמור להרים את הנר
בעודו על הריצפה אמר לו הצלם אם כבר אתה על הרצפה עם נר ביד אז תזחל לכיוון הספה אני יצלם אותך לבדיקת חמץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.