מאת זועק
אם הוא לא רוצה שהוא יהיה מפני העדה הכללית של ברסלב וישב עם השאר אני מבין.
ונצא מתוך נקודת הנחה שכל הטענות נכונות ובפרט שהוא הודה שהרי אם זה כך ואתה בא לומר למתלוננות להד"ם אתה מוסיף חטא על פשע.
אם
יש כאלה כמו רימ"מ שאומר שאסור להאמין לו אז זה טעות לטעמי אא"כ כוונתו
להציל את מאמיניו מרדת שחת. אבל משפיעי ברלנד שהם משה צנעני ועופר ארז
שאומרים שהוא עשה מצוה בעבירות שעשה זה כפירה ושבתאות.
הנקודה
היא שיש כאן קהילה גדולה שזה כל האידישקייט שלה ואף אחד לא הציע להם
אלטרניטיבה לקלוט אותם במקום אחר אז מה אתם רוצים שהם ישתמדו שישארו בלי
כלום.
אולי יש מקום לתת לו צ'אנס אחרון הרי הוא כבר זקן ולפי ברסלב העיקר התכלית וכו' יתכן מאוד שמעכשיו הוא יזהר לא לעשות שטויות.
בקשר לכל המלחמה נגד ברלנד יש נקודה מאוד חשובה.
אם מי שלוחם מפריע לו שלוא יצטרפו אליו חדשים אני יכול אולי להבין.
אך מצד שני במלחמה נגד ברלנד יכול להיות גם פן הרסני.
הנקודה
היא כזו. אדרבה כל הענין של רבי נחמן זה לתת צ'אנס ולתקן וכאן הוא אומר
חטאתי ואני יתקן מכאן ולהבא ואכן צריך לעקוב אחרי זה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.