רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 באפריל 2017

תגובה של חבר

מאת חב"דניק

לא מתאים להם מאחר שהנני מנהל מאבק להציל את אהרונוב מיועצי האחיתופל שלו, שמשכנעים אותו לפגוע בפעילי חב"ד ומפעליו של שילת, שמה שעומד מאחורי זה, זה רק אגו וכבוד... ומשאמרתי את דברי ללא חת, זה לא התאים להם, נאמר לי ע"י נפתלי שמי שלא נותן אמון בהנהלת צא"ח, לא יכול להמשיך להיות חבר וועדת הסניפים, עניתי לו שלא אתפטר, כי הנני משמש להרבה לפה, גם שהרב שלי אמר לי שלא אעזוב את הוועדה, למרות שרציתי לעזוב תפקיד כפוי טובה זה, כבר לפני כמה שנים...אבל איני כופה את עצמי על איש, אם אתה רוצה שלא אהיה בוועדה, פשוט אל תזמין אותי...וכך הוי הפסיקו להזמין אותי לוועדה ועל כך הנני אומר להם תודה רבה.
יצאתי לשליחות באלול תשמ"ב, הרבה לפני שמוטי התחיל לגלוש במגלשות המים בחפץ חיים, וגם כשאהרונוב היה נהג משאית וקניין של בית הספר למלאכה והישיבה, וכ 20 שנה לפני שנפתלי הגיע לעבוד בצא"ח...

תגובה של מנשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.