רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 באפריל 2017

ווארטים


שאלו פעם את הרב רביץ ז״ל מדוע אתה בכנסת? הרי אתה טוען שזה השירותים הגדול בעולם. ענה להם. הגדוילים לחצו....

היום תשעה ימים שהם שבוע אחד ו2 ימים מתוך 14 ימי המעצר.
הרחמן ישאיר את נתי גרוסמן בכלא אמן.

אחי- איפה זה ז'בוטינסקי 120??
אני: סע ישר,בכיכר שמאלה, ואחרי 200 מטר תראה.
-מה אני אראה??
אני: שאין לי מושג איפה זה...

הרשות הפלסטינאית 
הוציאה את הבול הראשון שלה,
שעליו התמונה של אבו מאזן 
לאחר זמן מה דיווחה הרשות 
כי יש בעיה עם הבול 
והוא כל הזמן נופל מהמעטפות.
אבו מאזן פנה לסגנו 
שיבדוק את העניין לעומקו.
אחרי יומיים חזר סגנו 
ואמר לאבו מאזן יא ראיס...
מצאתי את הבעיה, 
האנשים יורקים 
על הצד הלא נכון של הבול....

מראיינת: אז מה החסרונות שלך? 
אני: לפעמים אני יותר מדי בוסי
מראיינת: מה זאת אומרת? 
אני: תכיני לי קפה ואני אסביר לך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.