רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במרץ 2017

ווארטים


"אין כלל לאדם דבר טוב מן הצדק, פרט לאהבה; חובה עלינו גם להילחם בעד הצדק, אבל להילחם במידת האהבה."

העוקץ היומי
אהבה לא באה מתוך היכלי הצדק והמשפט. כשהיא באה באמת היא מתפרצת ללא גבולות ולא מחסומים, ללא שופטים וללא שוטרים.
וזהו שאמרה המשוררת; את האהבה שלי לא ניתן למדוד ולשפוט, לא במאזני השכל ולא במאזני המשפט ...

*מה בין הצדיק לאדם הרגיל*
*הצדיק רואה ומכיר את העולם הבא*
*ואילו על העולם הזה הוא רק שומע.*
*ואילו האדם הרגיל*
*רואה ומכיר את העולם הזה,*
*ועל העולם הבא הוא רק שומע"*
*(רבי משה מקוברין)*

רק מרוקאית יכולה:
להביא מנקה הביתה.
         להסביר לה.
         להדגים לה.
          לעזור לה.
  להוציא לה כיבוד.
  להכין לה צהריים.
לספר לה חוויות שעתיים.
לעבור אחריה עם סמרטוט.
          לשלם לה.
       ובסוף להגיד:
"ניקתה כמו הפרצוף שלה..."

אישה הלכה לרופא. דוקטור האוזן  שלי שרופה.
איך זה קרה שואל. הדוקטור.
אני גיהצתי ופתאום צילצל הטלפון ואני  בטעות הרמתי את המגהץ ועניתי .זה היה מספר טעות.
ומה  קרה לאוזן  השנייה שהיא שרופה,
המטומטם. הזה התקשר עוד פעם

מייצר נרות נשמה !
ואיך הגעתה לזה ?
חיפשתי עבודה בנרות


המורה: "מדוע אחרת לבית הספר?"
התלמיד: "בגלל השלט שבדרך לבית הספר".
המורה: "איזה שלט יכול לגרום לאיחור?"
התלמיד: "השלט שאומר `האט! בית ספר לפניך`".

משוגע ראשון: חלמתי שאני עף מסביב לבית משוגעים.
משוגע שני: אה! זה היית אתה?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.