רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במרץ 2017

תרם 12 אלף דולר להכנסת אורחים מירון וגילה שרימו אותו

מאת מירונער

יהודי מארה”ב שקנה את הזכות לנר תמיד בפתח המערה לשנה שלמה 
ב12 אלף דולר בל”ג בעומר תשע”ו הגיע אתמול למירון לראות את החסד הגדול שעושים מכספו ע”י צמד הנוכלים קרליבך&פרמולטר 

נכנס לחדר האוכל רואה קצת לחמניות שנאפו לאחר הפסח תשע”ו ועוד קצת סלטים פג תוקף שלא ראוי למאכל כלב וסיר שנקרא מרק מים סרוחים וקצת ירקות 

נכנס למטבח לפתע יענקל פרמולטר מתחיל לצעוק צא החוצה, היהודי נבהל מה נעשה פה. אבל אותו יהודי לא הגיע לבד אלא עם חבר מארץ ישראל עסקן חשוב בירושלים. העסקן התחיל לפתוח את הפה ואמר, הוא נתן 12 אלף דולר 
בכסף שרק הוא נתן אתה יכול לחלק אוכל ולא זבל 

יענקל נבהל והיהודי אמר אני נתתי 12 אלף דולר, יענקל התחיל לדבר, קרליבך גונב את כל הכסף אני עובד כל שבוע כמו חמור והוא יושב בירושלים ועושה כסף הוא לא מסכים לתת לי כסף לעופות ובשר לשבת 

היהודי ממשיך ושואל והנר תמיד כן דולק,  יענקל ממשיך ואומר אתה רואה מדליקים מלא נרות כל תורם אומרים לו זה הנר שלך אין שמות על הנרות הכל שקר 

ויענקל ממשיך ואומר פתח המערה זה שקר אני ויוסי גלילי עשינו את זה שיכנס כסף למטבח, בסוף הכסף ניכנס למשפחת קרליבך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.