רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בפברואר 2017

ווארטים


״כאשר אתה מוחל וסולח, לא רק שיורד משקל כבד מעל כתפיך, גם נפתחת הדלת לאהבת עצמך!״

״אם אנחנו לא נדאג ונאהב את עצמנו, למה שאחרים יעשו זאת עבורנו? הנגמלים מהצורך באישור - זוכים באושר״.

העוקץ היומי
האהבה והשנאה הם שני צדדים של אותה מטבע, לעולם לא תאהב אלא את מי שאתה מסוגל גם לשנוא.

נכון, צריכים לראות הצד השני של המטבע.
אבל היום אני צריך לראות דוקא את המטבע של הצד השני.

10 תימנים זה צוות לעניין
10 דתיים זה צוות למניין
10 ערבים זה צוות לבניין

תימני אחד עטף את הכסף שלו בעיתונים. חברו שאל למה? שמעתי שהעיתונים נוהגים לנפח דברים

פעם ליטאי אחד שמע חסיד ברסלב שמדבר וכל כמה מילים מזכיר את רבנו, אמר לו הליטאי, אולי תפסיק להגיד כל הזמן רבנו רבנו רבנו, ותתחיל לדבר מהשם יתברך ? ענה לו החסיד ברסלב , תראה כמה גדול רבנו, שיכול להזכיר לליטאי שיש השם יתברך בעולם ...!!!

תייר עולמי מטייל באיטליה. הוא מגיע לכנסיה מפוארת ורואה בשער טלפון מזהב עומד על עמוד שייש יוקרתי. הוא מתפעל מהמראה, ושואל את הכומר שבדיוק עובר שם לגבי הטלפון.
משיב לו הכומר:"זה טלפון שמקשר אותך ישר לגן עדן בתמורה לאלף יורו".
התייר נדהם שיש קו ישירות לשמים, אך מוותר על התענוג היקר.
הוא ממשיך בטיוליו לכל מיני כנסיות וקתדרלות ששמע עליהן, ומבחין בכולן בטלפון כזה. כל פעם הוא שואל את הכמרים, והם עונים אותה התשובה: "זה טלפון שמקשר אותך ישר לגן עדן, ועולה לך אלף יורו להתקשר".
התייר לא מוכן להשקיע את האלף יורו ולכן מוותר על פעם מחדש.
אחרי איטליה הוא מגיע לישראל.
באחד מבתי הכנסת הוא מבחין באותו טלפון ושואל את הרב:
"סלח לי, מה הסיפור של הטלפון כאן?"
הרב מסביר: "זה מקשר אותך ישירות לגן עדן. זה יעלה לך חצי שקל".
התייר המום, ומבשר לרב: "אתה יודע, הייתי באיטליה, ולכל אורכה היה כזה קו, אלא שזה עלה שם אלף יורו! איך זה שכאן זה רק חצי שקל?"
הרב מחייך ועונה: "אתה בישראל, כאן זו שיחה מקומית".
האגדה מספרת שבין גן עדן לגיהנום הייתה פעורה תהום. הוחלט בבית דין של מעלה לבנות גשר שיחבר בין גן עדן לגיהנום, להקל את המעבר בין האגפים...
כמו כן הוחלט שכל צד יבנה חצי גשר וייפגשו באמצע.
לאחר כמה חודשים המלאכים הגיעו לבדוק איך מתקדמת העבודה.
הם רואים שמגיהנום בנוי חצי גשר ומגן עדן לא בנו כלום.
באו המלאכים לצדיקים ושאלו למה הם לא בונים את הגשר?
ענו הצדיקים: לא מצאנו קבלנים בגן עדן!
אני יושב פה בארומה עם עוד שתי חברים שלי , מולנו ישבו 3 זקנות, שמתי לב שאחת מהן לא מורידה ממני את העיניים איזה 5 דקות , באתי אליה אמרתי לה גברת הכל בסדר..?!?! אני רואה שאת לא מורידה ממני את העיניים קרה משו ..? היא אומרת לי אתה מזכיר לי את הבן שלי ז״ל שנהרג במלחמת ששת הימים... אני כולי לא יודע מה לעשות אמרתי לה מצטער לשמוע גברת ..! היא אומרת לי . חמוד, אפשר לבקש ממך בקשה קטנה ?! אמרתי לה בשמחה גברת מה שתבקשי !! היא אומרת לי שאני אצא מארומה תצעק לי שלום אימא זה יעשה לי טוב בלב. מיד עניתי לה בשמחה גברת למה לא .... בקיצור אחרי איזה 10 דקות היא קמה מהשולחן עשיתי מה שהיא אמרה לי אמרתי לה שלום אימא ונופפתי את היד שלי לשלום אחרי כמה דקות סיימנו לאכול הזמנו חשבון המלצר מביא לנו את החשבון שלנו ועוד חשבון .. אמרתי לו מה זה אחי , הוא עושה לי זה החשבון שלכם ועוד חשבון של אימא שלך היא אמרה שאתה משלם עליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.