רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בינואר 2017

ווארטים


"קיימות שתי דרכים לטעות: האחת - להאמין במה שלא קיים, והאחרת - לסרב להאמין במה שיש."
ישראלי נכנס לחנות שעונים בחול ורואה שמעל כל שעון יש דגל של מדינה אחרת וכל שעון מסתובב במהירות אחרת ....
הוא שואל את המוכר למה כל שעון מסתובב במהירות אחרת?
המוכר אומר לו שכל מדינה לפי השחיתות שיש בה ככה מהר השעון מסתובב ......
הוא ממשיך להסתובב בחנות ומחפש את השעון של מדינת ישראל ולא מוצא, בסוף הוא שואל את המוכר איפה נמצא השעון של מדינת ישראל .....?
אה, אני משתמש בו בתור המאוורר של החנות, ענה המוכר ...

דוקטור אחד בא לבית משוגעים לבדוק את מי אפשר לשחרר.
הוא בא למשוגע אחד עם קופסת גפרורים.
הוא שואל את המשוגע: "מה זה?"
המשוגע עונה לו: "זה החתול שלי".
למחרת הוא בא ושוב שואל אותו: "מה זה?"
המשוגע עונה לו: "זה החתול שלי"
ביום השלישי הדוקטור שואל אותו: "מה זה?"
אז המשוגע עונה לו: "מה זאת אומרת? זו קופסת גפרורים!"
אז הדוקטור משחרר אותו מבית המשוגעים.
אחרי שהאיש יצא מבית המשוגעים,
הוא מסתכל על קופסת הגפרורים ואומר: "איך עבדנו עליהם מיצי!"

ביל גייטס חלה במחלה קשה והיה זקוק לתרומת דם שתציל אותו. אולם סוג הדם שלו היה כה נדיר, שבכל העולם לא נמצא אדם עם סוג דם זהה.
לבסוף, אחרי חיפושים נרחבים, נמצא אדם אחד ויחיד מתאים: ישראלי ממוצא תימני הגר בראש העין. פנו מיד אל התימני בבקשה שיתרום דם, אך הוא סירב. הציעו לו מיליון דולר תמורת הדם, אך הוא סירב.
לבסוף הציעו לו עשרה מיליון דולר, ורק אז התימני הסכים, אבל התנה זאת בכך שקודם כל הסכום יופקד בחשבונו, ורק אז יתרום.
ניסו להסביר לו כי מדובר בעניין דחוף ביותר, והבנקים בחו"ל סגורים ביום ראשון, אך התימני התעקש שקודם כל הכסף יהיה אצלו.
"מדובר בביל גייטס", אמרו לו, "אינך סומך על האיש העשיר בעולם?"
"כרגע, סומך גם סומך", השיב התימני, "אבל ברגע שהדם שלי יזרום בתוכו - שקל אני לא אוכל להוציא ממנו..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.