רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בינואר 2017

"תורת ישראל מצדיקי הרבים" או 'מרמי הרבים'

מאת מגידי השיעורים

אני מבקש ממך באם תוכל להזהיר וליידע את הציבור מ"ארגון" שעוזר למגידי שיעורים כביכול בשם "תורת ישראל מצדיקי הרבים" שבהנהלת שלמה ולס מאלעד 
פנו אלי לפני מספר שנים מארגון זה והציעו לי בתור מגיד שיעור לקבל תקציב נכבד מארגונם. אך דא אקא בשביל להרשם לקבל את התמיכה אתה אמור לחתום על הוראת קבע ל"עזור לארגון" במאה שקל בחודש. מה שקורה שנרשמתי כמובן. כי הבטיחו לי תמיכה מכובדת. כעבור הזמן אני שם לב שחוץ מצ'ק אחד שהגיע אלי לפני החג הראשון בסך 200! ש"ח. עד היום לא קיבלתי כלום. כמובן שבמשך הזמן פניתי אליהם כמה וכמה פעמים. ובכל פעם קידמו אותי בתירוץ שונה. כשטענתם המרכזית. שהיות וזה ארגון חדש לוקח להם זמן להתבסס. וכו'. וכשהכל יהיה על מי מנוחות.... בטוח שכולם יקבלו. וכהנה וכהנה.
מה שקורה שעבר מאז כבר ארבע שנים! ועדיין משום מה המלגות המובטחות לא מגיעות וגם לא בכיוון. מה שכן מגיע כל הזמן זה פניות לתרום להם ו"מבצעים" שאם אביא כך וכך תורמים נוספים או כסף נוסף אתחלק איתם באחוזים וכו' וכו'. אני עד למסע פרסומות חזק מאוד שלהם ברחוב בכל רחבי הארץ.קופות הצדקה שלהם מחולקים להרבה בתים שאני מכיר. השאלה שלי. כל הכסף הענק שאוספים שם בארגון בהנהלת שלמה וולס מאלעד מיועד לאברכים מגידי שיעורים כמוני. ומדוע אנחנו המגידי השיעורים במקום לקבל מהם עוד מתקצבים אותם בסכומי עתק.מה קורה כאן?! אין פיקוח על צדקה בארץ שלנו?! האיש הישר בעיניו יעשה. ויגזול?!
אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן.
סוף השקר להתגלות.ובסוף הלכלוך צף.
ואני מודה לך ר' חיים שאתה החלוץ הראשון להביא את קולינו לציבור ללא מורא וחת!
מה שקורה בציבור שלנו בנושא הצדקה צריך תיקון גדול.ופיקוח צמוד.זה מרתיח אותי לראות איך אנשים לא ישרים מצליחים לרמות אנשים תמימים במצוות הצדקה ועזרה לזולת.וצוחקים כל הדרך הבנקה.
הכותב בכאב לב
צבי פ.
ירושלים
בשם מגידי שיעורים באזור סורוצקין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.