רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 בדצמבר 2016

חינוך מעוות

מאת תושבת ביתר

בוקר טוב... חייבת לפרוק...
האמת שאני דיי מזועזעת. אתמול בערב חזרתי עם הילדים הביתה ויושבים ילדי השכנים בכניסה לבנים ומשחקים בקלפים רביעיות. אני מסתכלת חזק וקולטת שאמאלה באיזה עולם אנחנו נמצאים??!!
כל הקלפים הם למה אסור להחזיק אייפון ואינטרנט. תמונות זוועה אנשים שהופכים לנחשים וכתוב כל המחזיק אייפון טמא וחץ על התמונה. וכל מיני כאלו סוגים של משפטים ותמונות. פחדתי להוציא את הפון ולצלם הייתי בהלם מוחלט. שאלתי את הילדים מאיפה מקבלים את זה אז אמרו שיש מבצע גדול בחיידר על כל משהו שעושים מקבלים קלפים ואז מי שמגיע הכי מהר לסיים את הרביעיות ויכול לשחק. מה זה ההטפה הזאת? בושה אין לי מילים.
שיעשו מבצעים על בין אדם לחברו. על עזרה לזולת. על משניות. על גמרא. על אהבת ד'. וכו
על אייפונים ואינטרנט? חוץ מלהכניס להם חזק לראש שזה מה שהם יעשו כשיגדלו פשוט ירוצו לזה לא  יצא מזה כלום.
הבן שלי לומד בחיידר חסידי כללי. אין שם את הדברים האלו אין שם דיבורים בכלל על סגנון כזה זה לא בראש שלו. שם עושים מבצעים על דברים שבאמת כתובים בתורה שם מכניסים להם אהבת הזולת אהבת השני. הוא בכלל לא מבין למה הילדים אתמול התעסקו בזה ושואל אותי אמא מה יוצא מהמשחק הזה? נהיים מזה צדיקים יותר? למה הם לא עושים מבצעי משחק על בין אדם לחברו? שילמדו איך לדבר לילדים אחרים. (יש לי שכנים עם פה מאוד מלוכלך וחיצים שלופים.) על זה הם צריכים מבצעים.
זה בושה לעם היהודי שאת מה שבאמת כתוב בתורה לא יקיימו אבל להכניס לראש של ילדים תמימים שטויות והרס זה כן יעשו... זה בושה לאן הגיעו אנשים.
שיהיה יום מקסים ושאנשים יקבלו שכל...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.