רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באוגוסט 2016

מבזקים

•הרב הראשי לת"א הרב ישראל מאיר לאו בראיון: "הטור שפורסם היום ב'ידיעות' הוא מכתב שכתבתי לחברי מועצת העיר לפני תקופה. אני רב של גפני בדיוק כמו שאני רב של זהבה גלאון, אני לא מתעסק עם פוליטיקה וכאן ראיתי צורך להתערב כי המצב עלול להדרדר, מהו פיקוח נפש לא פוליטיקאים יקבעו."
•מה הביא את יוסי ביילין לצאת נגד פואד בן אליעזר שעה אחרי פטירתו? יוסי ביילין בראיון: "אני לא חושש שעליי ידברו כך שעה אחרי פטירתי. יש טענות עליי אבל אף אחד לא יאמר עלי שאני מושחת ושרציתי רק כסף מהצד וג'ובים, בגלל אנשים כמוהו כולם אומרים שפוליטיקאים שקרנים ורמאים"
•מזעזע: מורה אם לחמישה ילדים פוטרה בגלל רישיון נהיגה שהנפיקה בהוראת האדמו"ר שפסק לה להיתר בגלל בתה הנכה. חיים אבני מ'כיכר' בראיון: "להנהלת בית הספר לא עזרו שום תירוצים והאם אמרו 'אצלינו לא תיהיה מורה עם רישיון' כך היא איבדה את הפרנסה."
•חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג וחברי מועצה חרדים הגישו הסתייגות למבנה בעלות 50 מיליון שקלים בטענה לחילולי שבת. אריה קינג בראיון: "מי שיכול לעצור את התקציב הוא אריה דרעי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.