רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 ביולי 2016

בנו של האדמו"ר מסלונים מתעלל בחיי משפחות החסידים מבקש לדעת כל פרט מחדר המיטות

לכבוד הרב חיים שאולזון

שלום רב

שמחתי לראות שאתה יש לך אומץ וכותב על סלונים.

אני נשואה לאברך חסיד סלונים וגרה בביתר.

הרב של סלונים ישראל ברזובסקי הבן של האדמו"ר הורס לי את החיים. הוא שואל ומתעניין אצל בעלי על קשר שיש לי איתו הוא נותן לו הוראות מדוייקות מה  מותר לו לעשות איתי ומה לא. קשה לפרט אבל למשל הוא החליט שבגלל סיגופים או משהו כזה אסור לי לטבול חודשיים.

האיש הזה הוא סוטה אמיתי מתערב לי ולעוד משפחות בחיים בדברים הכי אישיים. ואני שואלת למה נותנים לו בכלל להיות רב? בגלל שהוא בן של הרבי מותר לו לרדת לחיים של האנשים?

הוא היה בחזון יחזקאל וזרקו אותו משם ומאז אסרו עליו להתעסק עם בחורים. הוא ביקש להיות אפילו מג"ש בישיבה של סלונים ולא הסכימו לו. אבל להתעלל במשפחות של האברכים בביתר נותנים לו.

אני מקווה שלא תפרסם את שמי שלא יהרגו אותי. הגיע הזמן שמישהו יוציא את האיש הזה מהעיר ביתר וישלחו אותו לטפל בעצמו. האבא שלו האדמו"ר מסלונים דאג לו ג'וב של רב בשחיטה של אגודת ישראל אפילו שאין לו שום נסיון קודם. אולי שילך לשחוט פרות אפילו טריפות רק שלא ישחט משפחות.

כותבת בכאב רב
(השם במערכת)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.