רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במאי 2016

ווארטים


״זכור את עוצמתך כשאתה חלש,
זכור את אומץ ליבך כשאתה חושש,
וזכור להיות צנוע כשאתה מנצח.״

צחוק זה לא משמין אבל להשמין זה לא צחוק 

איזה באסה זה להיות שר בלי תיק איך הוא סוחב את הדברים שלו, בשקית כמו ילד מפגר?

לישיבת קול תורה בבית וגן דרוש משגיח עם נסיון בלבד קורות חים לפקס 023456665. לישיבת אור ישראל בפתח תקווה דרוש  ראש ישיבה עם נסיון בלבד קורות חים לפקס 034321567 למועדון האלפנט באילת דרוש dj עם ניסיון לצעוק שבת היום נא לשלוח קורות חיים לmaalothatora@hapeleg.com

אחד שואל את שכנו, שעלה לא מכבר מרוסיה: "נו, מצאת כבר עבודה?"
"בטח", משיב העולה החדש, "אני רואה חשבון".
"או, עבודה נהדרת", מתרשם השכן, "באיזה משרד אתה עובד?"
"בסופר", משיב העולה, "אני יושב ביציאה, רואה חשבון, שם חותמת, משחרר לקוח"...

שוטר עצר נהג על מהירות. נתן לו דו"ח. אמר לו השוטר שזה שתי נקודות ברשיון. שאל הנהג מה עושים עם הנקודות. אמר לו השוטר שברגע שיהיו לו 12 נקודות הוא יוכל לקנות אופניים...

מרוקאי מגיע למבחני קבלה במשטרת ישראל.
הבוחן אומר לו: "טוב אני אשאל אותך מספר שאלות ולפי זה נחליט אם לקבל אותך. מי רצח את הבל?"
אחרי כ-20 דקות שאין תשובה, אומר לו הבוחן: "אני רואה שאתה מתרגש. לך הביתה, תחשוב על זה ותחזור ונדבר על זה שוב פעם".
המרוקאי מגיע הביתה ואשתו שואלת "נו? איך היה?"
"לא תאמיני איך התלהבו ממני!" מתלהב המרוקאי, "כבר ביום הראשון, נתנו לי לפענח רצח!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.