רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 בפברואר 2016

ווארטים

״אנשים לומדים להעריך את הבריאות לאחר מחלה, את הטוב לאחר הרע, את השובע לאחר הרעב, את האמת לאחר השקר, ואת האהבה לאחר הבדידות.״

״ אילו הייתי נולד עם שני לבבות, הייתי יכול לשנוא באחד ולאהוב בשני, אך מכיוון שהבורא נתן לי  רק לב אחד, אני יכול למלא אותו רק באהבה.״

שאלו את הרבי ממויליג במונסי מתי יבא המשיח, אז הוא אמר כי הוא יודע אבל אסור לו לגלות
למחרת כשהגיע למקוה מישהו גנב לו את המכנסיים, הוא שאל מי גנב לי את המכנסיים ואמרו לו אנחנו יודעים אבל אסור לנו לגלות

יהודי עשיר חיתן את הבת, בחתונה לעשירים ולמכובדים נתנו לכל אחד רבע עוף, לעניים ולקבצנים חילקו רבע לכל ארבע
אחד העניים החל לצעוק 'מנחה מנחה', פנה אליו בעל הבית ושאל למה אתה צועק מנחה עוד מוקדם, ענה לו הקבצן אצלכם אצל העשירים זה רבע לאחד אצלנו זה רבע לארבע

מישהו רצה לארגן טורניר שחמט לחרדים, אבל אז צצו בעיות:
חסידי גור לא היו מוכנים שתהיה על הלוח מלכה
החרדים האשכנזים דרשו שעל הלוח יהיו לא יותר מ30% שחורים
אנשי ש"ס לא הסכימו שהצעד הראשון יהיה של הלבנים
אנשי העדה החרדית ביקשו למשוך בזנב הפרשים
חסידי חב"ד לא הסכימו לכך שהמלך יכול למות
וכולם חשבו שלא צריך כל כך הרבה חיילים...

כורדי מגיע הביתה כולו חיוור.
אשתו: "מה קרה? אתה נראה נורא."
הכורדי: "הייתי ברכבת בנסיעה של שעתיים, ישבתי ליד החלון והשמש סינוורה אותי כל הנסיעה."
אשתו: "אוי ואבוי! למה לא בקשת מאחד הנוסעים להתחלף?"
הכורדי: "לא יכולתי... הייתי לבד ברכבת..."

א גביר האט איינגעלאדענט אין א זונטאג נאכמיטאג אלע ארימעלייט צו זיין טאכטערס חתונה,
פאר די גבירים האט מען געגעבען א פערטל טשיקען פאר יעדן איינעם עקסטער,
אבער פאר די ארימעלייט האט מען געגעבן א פערטל עוף פאר יעדע פיר קבצנים,
גיט איינער פון די שנארערס א שריי "מנחה!!! מנחה!!!"
פרעגט די בעל שמחה "וואס עפעס? ס'איז דאך נאך פרי"?
יא, ענטפערט די ארימאן,
ביי אייך איז טאקע א פערטל צו איינס.....
אבער ביי אונז שוין פערטל צו פיר.......

מען האט אמאל געפרעגט דעם מויגלער רבין פון מאנסי ווען משיח קומט? האט ער געזאגט "אז ער ווייסט נאר מען טאר נישט זאגען"
צומארגענס ביים גיין און מקוה האט אים א לץ צוגע'לקח'נט די מכנסיים, אויך די פראגע פונעם מויגלער ווער ס'האט אפגעטראגען מיט די גאטקעס? האט מען אים געזאגט "אז מען ווייסט נאר מען טאר נישט זאגען"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.