רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בנובמבר 2015

הסנדלר הזמין את הרבי מבעלזא לספר לו על הרבי מבעלזא זצ"ל שבא אליו לחלום לשמוח על השלום בין חצרות בעלזא והבטיח לתת את ביתו למוסדותיו

מאת בעלזער

אמש עלה מרן האדמו''ר מבעלזא לביקור אצל הסנדלר הישיש (95) מרחוב הגריפס בירושלים, במהלך הביקור חשף הסנדלר שיש באמתחתו מסר חשוב להעביר מהאדמו''ר הקודם רבי אהרון זצ''ל.
לפני שישים וארבעה שנה (תשי''א) נכנסתי למרן המהר''א זצ''ל ושטחתי בפניו את בקשתי כי ברצוני להקדיש את ביתי ברחוב אגריפס לטובת מוסדותיו הקדושים אך האדמו''ר מייד אמר לי כי עדיין לא הגיע הזמן וכי ביום שיגיע הזמן הוא יעביר לי מסר שאכן אני יתרום את דירתי למוסדותיו הקדושים, אל במרוצת השנים והרה''ק מהר''א נלב''ע ונקודה פנימית בליבי לא נתנה לי למכור את דירתי לאדם חרף השיכנועים הרבים שהגיעו אלי מקונים פוטנציאלים שרצו לרכוש את דירתי.
אמש באישון ליל מספר הסנדלר בהתרגשות נגלה אלי בחלום אדם הלבוש כולו לבנים ופניו כלפיד אש מזהירים בדמותו של הרה''ק מהר''א זצ''ל ואומר לי ''הלילה נגרם לי נחת רוח גדולה כאשר ראיתי את השלום שחזר לשרור בין חצרות 'בעלזא' ונפסק הסבל הרב שנגרם לי מזה שנים ארוכות כאשר החצר מירושלים רודפים את החצר מב''ב, וע''כ ברצוני לבשר לך כי אכן היום הגיע הזמן שהינך יכול להקדיש את דירתך למוסדות בעלזא בירושלים".
מייד כשהקיץ משנתו שלח הסנדלר את בנו להזמין את האדמו''ר מבעלזא לביתו כאמור בכדי לבשר לו על דבר החלום.
גורם בכיר בבעלזא אומר לנו כי מאז עלות האדמו''ר שליט''א על כס ההנהגה לא זכור בבעלזא סיפור כה מרגש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.