רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בנובמבר 2015

ווארטים


״האנושות קיבלה תרגיל בחילוק, כדי לפתור אותו בחיבור, כי אהבה תמיד מכפילה את עצמה.״

״על שני דברים אסור לדאוג,
על מה שאפשר לתקן - כי יש
לתקן במקום לדאוג,
ועל מה שאי אפשר לתקן - כי מה
תועיל הדאגה״.

ההוא שיצא מדעתו והכניסוהו לבית-משוגעים.  כל ימות-השבוע אכל מה שנתנו לו, וכשהגיעה שבת נתעקש, שלא יאכל אלא מאכלי-שבת.
יהודי אני ככל היהודים שבעולם, – טען המשוגע.
נענה לו הרופא וציווה, שיביאו לו חמין של שבת.  אכל המשוגע וּבירך, ואחר-כך הוציא סיגריה מחפיסתו והציתה.
אמר לו הרופא:
וכי כך עושים כל היהודים שבעולם?
לא הניח המשוגע ידו מן הסיגריה, נענה ואמר:
וכי לחינם משוגע אני

מורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידים לעשות עבודה
לאחר השיעור ניגשת אחת התלמידות למורה ואומרת לה :
המורה אני צריכה תמונה שלך
בשביל מה את צריכה תמונה שלי שואלת המורה
התלמידה עונה : אני עושה את העבודה על אסונות טבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.