רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

עכשיו אני מבין את המנהלים שלא רוצים ספרדים - אם 'מסירה' זה אצלם כלום אז איני רוצה כל עסק עימם

יש לי סימפטיה ואהדה לציבור הספרדי, ומי שיקרא את מה שכתבתי במשך של ארבעים שנה ימצא כי לחמתי נגד המנהלים המפלים ספרדיות רק בגלל שהן ספרדיות, לחמתי נגד המכסות  שקבע הרב שך לספרדים, למרות שבו זמנית דעתי שכבר לפני שלשים שנה היה על הספרדים להיפרד מן האשכנזים ולהקים לעצמם מוסדות משלהם כמו שעשו החסידים שאמרו שלום לליטאים והקימו מוסדות משלהם, אבל נתעלם מזה כרגע, ונעסוק בהאם קיימת הצדקה מדוע להפלות ילדה ספרדיה, חשבתי והייתי בטוח כי זה אסור בתכלית האיסור. ילדה טובה, אין זה משנה מהיכן היא, חייבים לקבל אותה

אבל היום נדהמתי כשראיתי הודעה מאחד האנשים החזקים ביותר בסביבתו של דרעי ועוד כמה מעבדיו הפונה לציבור ומבקש חומר 'מפליל' נגד מנהלי הסמינרים, ולא רק נגדם גם נגד בני משפחותיהם, ולא רציתי להאמין למה שאני קורא, יהודי הרוצה שנאמין כי הוא שומר תורה ומצוות מבקש שיסייעו לו לעבור על 'מסירה', דבר שאם הייתי אומר זאת עד לפני כמה שנים ליהודי כלשהו ובמיוחד באירופה היו הורגים אותך במקום, עם אחד כזה לא היו מתעסקים. 'מוסר' היה אוטומטית מחוץ למחנה, 'מסירה' הוא הדבר הכי מאוס שיש ברחוב החרדי, והנה מעיז לו מאן דהוא מאנשי דרעי ומאיים ב'מסירה' ולא קולט מה שהוא עושה כאן, זה מסביר מדוע מנהלי הסמינרים צודקים מדוע אינם רוצים ילדים להורים כאלו

כל עוד לא יוקיעו הספרדים כולם מקצה לקצה את המעשה שעשה הברנש הזה, חייבים להלחם ובכל הכח להפרד מן הספרדים, אם 'מסירה' זה אצלם כלום, אז מובן מדוע אין לנו כל עסק עימם, צריך להיות מטומטם להחזיק ילד לאבא שחשוד על 'מסירה', אנשים כאלו מקומם מחוץ למחנה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.