רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 במאי 2015

אמש ב'מרכז החדשות

ערב חג מתן תורה - ראיון מיוחד לדמותו של ה'שקדן' מפוניבז' הגאון רבי חיים ברמן, עם בנו הרב יוסף שלמה ברמן שמספר על התמדתו של אביו העילוי מפוניבז' שאילו היה רוצה היה יושב בכותל המזרח של אם הישיבות - התנהלותו כתלמיד מן המניין והתבטלותו לראשי ורבני הישיבה.
נתי גרוסמן שנזרק ע"י גדולי ישראל מ'יתד נאמן' שובר שתיקה בראיון לעיתונאי עוז רוזנברג במגזין 'ליברל' ומשווה את עצמו להרצל שר"י.
בראיון מדבר גרוסמן על פיטוריו מהעיתון:  "זה כמו שאחד ייכנס לתנועה הציונית ויום אחד יעיף את הרצל ואת אחד העם ויביא מישהו חדש שאף פעם לא היה שם קודם . זה מה שהיה. אף אחד לא חלם. זה נשמע הזוי".
יאיר לפיד בראיון לתקשורת החרדית: "לא יודע למה ליצמן מסרב לומר לי שלום - אני בכל פעם אומר לו שלום ואף אמרתי לגפני שיתווך בינינו - חשוב לי לנהל דיאלוג עם הציבור החרדי. טעיתי. לא עשיתי מספיק דיאלוג עם החרדים. מעולם לא אמרתי שהחרדים לא ישבו איתי בקואליציה. השוויון בנטל מקרב ביננו ולא מפריד." הראיון המלא.
ליצמן משיב: אני לא אומר לו שלום לאחר מה שעולל לציבור החרדי בשנתיים האחרונות וכך צריכים לנהוג כל הח"כים החרדים - הוא אכן שלח את גפני לתווך אבל אני יעמוד על שלי".
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.