רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 במאי 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


הדבר הכי טוב שקרה לחרדים בשנתיים האחרונות , הפגנות האתיופים , הם הסיתו לגמרי את תשומת לב התקשורת, חזו צדיק מה פעל, מרן זצ״ל בהכשרת יהדותם הקדים רפואה למכה
=================
חרדי זורק אבן על חייל : על כל הרבנים וחברי הכנסת החרדים להתנצל
אתיופי פוצע שוטר : על הציבור בישראל לעשות חשבון נפש
הזוי
=================

פעם פגשתי חבר ליטאי שהרבה זמן לא ראיתי אותו. דברנו, והוא מספר לי שהוא יושב ולומד עד היום. ואני שואל אותו חיתנת כבר ילדים, התשובה כן, כמה, בע"ה 6 וב"ה יש לכולם דירות, אומנם לחלקם לא בבני ברק אבל באזורים טובים כמו קירית ספר, שאלתי אותו איך עשה את זה לתת לכולם דירות תוך כדי שהוא לומד בכולל, ואז הוא אמר, תראה, האדם הוא עולם קטן, והעולם עומד על שלושה דברים, "על התורה-שלי, על העבודה-של אשתי, ועל גמילות חסדים-מקופת העיר". עכשיו הבנת הוא אומר לי. בטח שהבנתי, רק מה שאני לא מבין למה זה מגיע רק לליטאים (המיוחסים) ולא גם לחסידים שנותנים צדקה לקופה לא פחות מהליטאים. (ואולי יותר
=================
הרב עובדיה יוסף על הרב משה שטרנבוך:חמור בהמה ולא נורמאלי.בסרטון וידאו שמופץ ביוטיוב נראה הרב עובדיה בשיעורו כשהוא אומר כך ומוסיף בשם הרב שך שאמר אל תדברו איתי עליו הוא משיגינער.מה עומד מאחורי הדברים?הרב שטרנבוך היה תמיד הגדול הליטאי היחידי שסירב להחניף לרב עובדיה ותקף את הגדולים הליטאיים בשל כך ולכן הם שנאו אותו
=================
לפני 28 שנים ההנהגה החילונית בישראל שברה את הראש מה לעשות עם הגידול הטבעי הדתי והחרדי והחליטו להציף את המדינה עם רוסים ואתיופים.בנוגע לאתיופים שס תמכו יתכן שהם חשבו שיצביעו שס מה שלא הוכיח את עצמו.אלי ישי מצד אחד מתהדר בזה שגרש סודנים ומצד שני מתהדר בזה שהעלה את הפלשמורה כשלא מובן מה ההבדל ביניהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.