רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 במאי 2015

חזר אל זירת ההתנקשות: גליק חגג מסיבת הודיה בדיוק במקום בו נורה

מאת מקדשער

יהודה גליק, איש הר הבית, שנורה לפני כחצי שנה בידי מחבל ערבי ונפצע באורח קשה מאוד, ערך אמש (ראשון) סעודת הודיה על הצלתו, בדיוק באותו מקום בו קיים את האירוע שבסיומו נורה: המרכז למורשת מנחם בגין בירושלים.
גליק אמר לערוץ 7 כי הוא חש תחושת ניצחון: "ניסו להשתיק אותנו והקדוש ברוך הוא הרים אותנו מאשפתות. התחושה היא שאנחנו בידיים שלו והוא עשה לי נסים גדולים".
לדברי גליק, "בעקבות הפיגוע הרבה יותר אנשים התחברו לנושא המקדש".

במהלך סעודת ההודיה סיפר גליק למשתתפים כי הוא שואל את עצמו לפעמים האם הוא פועל נכון. "אולי אני דן איזה שוטר לכף חובה יותר ממה שצריך, אולי אני רץ יותר מדי ועדיין לא הגיע הזמן? ואז אני מסתכל סביב ורואה איזה אנשים צדיקים יש מסביבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.