רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 באפריל 2015

מי מתיר לבחורים לנסוע בל"ג בעומר למירון?


לכבוד לוחם מלחמות ה' ר' חיים שליט"א
אני ניסתי לפנות להרבה גורמים ואף אחד לא מעוניין להתחיל עם תולדות אהרן אבל הדבר חייב תיקון מידי רציתי לשתף אותכם אחים יקרים שלי
בכל שנה אני משתתף בהדלקה המרכזית בתלדות אהרן שאין ספק שזה אירוע רוחני והקדישה מרחפת באוויר, אבל לצד זה רציתי לשאול ילמדנו רבינו האם הדבר הזה מצדיק לדחות פיקוח נפש כפשיטו האם על כל מה הדברים הקדושים לעם ישראל בכלל ולקהלתינו בפרט צריך לוותר למען האירוע כן כן אני מדבר לגבי הצניעות
זה נכון שמיכל הלר יכול לשלוט מצויין על השטח שבו הרבי מדליק אבל בצד שמאל של הרבי בברגאלע לכיוון היציאה כל שנה יש תערובות נוראה ואני פניתי אישית גם לרבי וגם למארגנים ולא התייחסו בכלל אז אולי הגיע הזמן לכבס את הליכלוך בחוץ ואני לא מפחד בזמן שזה מדובר בצניעות שזה ציפור נפשינו רבי רבי רבי מיר ווילן זיך מקשר זיין צי דיר אבל לא בכל תנאי כי הרבי זצוק"ל לימד אותנו שאם ח"ו אני יגרום שדרכי יבוטל אפי קיצו של סעיף בשו"ע שיפטרו אותי. אז רבי שליט"א היקר שלנו שאנחנו גאים בך באמת אנא ממך תוותר על המעמד הזה כי חוץ מכבוד לממלכה אין פה כלום, עם ישראל לדורתיה שרד גם בלי אירוע כזה
ועכשיו מי לא זוכר איך שהרבי זצוק"ל לא נתן לבחורים לנסוע למירון שמה ח"ו יראו ולו אפי' מראה אסירה אחד ומה קרה פתאום למה בשביל כבוד המעמד מותר לדרוס על כל מה שהתחנכנו
רבי היקר את גדולתינו ותפארתינו כולם יודעים כבר מכל השנים גם במירון וגם משמחת בית ..... ואנחנו כבר מופיעים ביתר שאת וביתר עוז באינטרנט כך שאין לאף אחד ספק כמה גדולים וחזקים אנחנו
ועכשיו הגיע הזמן להרפות
וסתירה זהו בניינה למען כבוד תורתו ולמען כי המלכות שלך הוא תוותר על האירוע ואני מבטיח לך בזכות זה שכולם ידברו מהענוה שלך שבזה נבחרת להיות רבינו
ואסיים שאני מתנצל על צורת הכתב אבל דער איבישטער ווייסט וויפל איך האב זיך געבעטן ביים רעבין אין די עסקונים וועגן די ענין אין זיי האבן געלאכט פין מיר אין מיר אונגעקיקט ווי אפאנטישער סיקריק אין איך בין בכלל נישט פין די סיקרקים מיר אינטרסירט שלחן ערוך וזהו
ולה' הישועה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.