רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 באפריל 2015

קידוש ה' משיחיסטי

מאת משיחיסט

אני קורא את מה שכתב "חבדניק" (אני לא מבין איך הוא יכול להקאות חבדניק אחרי מה שהוא כתב..... אבל..) ולא מבין מה הוא רוצה!!!!
אני הייתי בשיירה הזאת! לא היה באיזור שום ענין פריצות!!! ואם הוא יבדוק את האקלים של אותו יום אף יראה שהיה רוחות..
לא היה שום עניין של היפך הרצון של הרבי!!!!
בזכות זה אנשים שמעו יותר על הרבי מליובאוויטש!!!! שמעו על יום הולדתו של נשיא ישראל !!!! ועל ההחלטות הטובות שצריכים להפיץ!!!
ותרשה לי לשאול אותך חבדניק יקר.. אתה כנראה מכיר את הסיפור על הבחורים שהיו במבצעים באיזה קניון ועברו לידים כמה "מתנגדים" וראו שהם עומדים ומאחוריהם יש תמונות עם פריצות וכו'... הם כתבו לרבי ואמרו לו תראה את החסידים שלך ואחרי זה הרבי שאל את הנהלת הישבה של אותם בחורים והבחורים ענו שבכלל לא שמו לב לעניין!!!
אז בנינו מי שמחפש לשים לב לעניינים האלה הוא זה שצריך לעשות חרטה עמוקה!!!
ועוד שהוא יודע שזה מה שהרבי רוצה והוא עושה הפוך!!!!
כל העולם ראה איך הרבי מעודד יחי!!!! זה הנקודה שלנו היום!!!! הרבי אמר להרבה שלוחים במענות קודש להפיץ את בשורה!!!! אז למה להביא??????? ממי לפחד??????? זה מה שהרי רוצה אז עושים!!!! בלי פשרות!!!!
*****
כתבת גם על קעמפ אורו של משיח אז אני גם הייתי "מפקד" שם בשנתיים האחרונות!! ותדע לך שזה המתנה הכי גדולה לרבי!!! שלילדים ילכו לשם בקיץ!!! החינוך הכי חסידי לילד!!! שעם זה הוא עולה בחסידישקייט לכל החיים!!!!
****
אז דע לך זה הרצון של הרבי מחב"ד!!! כן זה שאומרים עליו שהוא משיח!!! אם תאה מתבייש אז יש הרבה חסידיות מכל הסוגים והצבעים!!! מכל סוגי הכובעים!! זהו פה זה נגמר!!!! הרבי חי וקיים וזה מה שהוא רוצה שנעשה!!!! ואנו נעשה את זה בכל בכוח!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.