רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 באפריל 2015

ווארטים


״עבור אדם מאמין, בורא עולם זה כמו חמצן - הוא לא יכול לראות אותו, אבל גם לא יכול לחיות בלעדיו״

יש אנשים שאת הדבש שלהם בחיים....
מייצרים מלעקוץ אחרים
לאט לאט ובשקט

אין בין זקני מפא"י לזקני מפ"ם אלא שאלו מחכין כל יום בתור לרופא בקופ"ח כללית ואלו במאוחדת.

משנכנס אפריל מרבין בשמחה ומותחין כהלכה ואין בו משום אונאת דברים שהיה לו להסתכל בלוח.

חרדית באה להתייעץ עם הרב: "רבי, יש לי 20 אורחים בערב, בישלתי סיר מרק בשר, ובטעות נפלה למרק חתיכת חמאה. האם הסיר כשר?"
שואל הרב: "כמה מרק היה בסיר?
האישה: "סיר מלא".
הרב: "וכמה חמאה נפלה למרק?"
האישה: "חתיכה קטנטנה".
הרב: "אז אין בעיה. זה בטל בשישים והמרק כשר".
כעבור חודש מגיעה האישה שוב אל הרב.
שואל הרב: "כן, מה עכשיו הבעיה?"
"שום בעיה", אומרת האישה, "רציתי רק לספר לך שבזכותך כולם אומרים שהמרק הרבה יותר טעים מאז שאני מוסיפה את הבטל בשישים

פעם נוצרי פגש יהודי, והתלונן בפניו "יש לי שלוש שאלות לשאול אתכם:
א. למה אתם היהודים מתפללים בבתי כנסיות ישנים ומוזנחים, בעוד אנחנו בכנסיות מפוארות?
ב. למה בעוד שאצלינו התפילו מתנהלות בשקט ובדומיה, אצלכם זה הולך בצעקות?
ג. למה ההלוויות שלכם כל כך לא מסודרות, תבואו אלינו ותראו איך הלוויה צריכה להתנהל.
ענה לו היהודי:
בנוגע לבתי הכנסת, אצלינו זה מקום זמני עד שיבנה בית המקדש אז אנחנו לא משקיעים.
בנוגע לצעקות אתה צריך להבין שאלוקים שלנו זקן וצריך לצעוק אליו, לעומת שלכם שהוא רק בן 2000
ובנוגע ללוויות, מסיים היהודי, אני חייב להודות שגם אני אוהב את הלוויות שלכם יותר מאשר שלנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.