רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 באפריל 2015

ככה עקצו אותם

מאת נעקץ

עקיצה שבעקיצות!!! קראו והפנימו... להתרחק מזרים ועדיף לחשוד בכל זר שפונה אליך  בבקשות מחשידות...
מוטב שאנשים בלתי מוכרים יעלבו מחשדנותך, מאשר יעקצו אותך בגלל תמימותך והכבוד שאתה רוכש לכל אדם באשר הוא אדם...
אכן, חבל שהגענו עד הלום..
   כל משפחתי חברי וידידי וכל בית ישראל  -חג שמח
בערב החג "עקץ" אותי בביתי גנב בשעה 12 בצהרים .
ראיתי מחלון המטבח הפונה לכיוון השער נכנס איש גבוה רזה צעיר עם תיק תלוי על הכתף
דפק בדלת -פתחתי את הדלת .
עמד בכניסה ואמר- אני מחברת החשמל אנחנו עכשיו מנתקים את החשמל בכל הרחוב
יש להחליף שנאי דחוף ביותר ,אחרת לא יהיה לכם חשמל בחג
והוסיף אם יש לך מחשב כדאי לך לסגור אותו-עכשיו.
וכאן עשיתי את הטעות השניה.
טעות ראשונה לא הייתי צריך לפתוח לו את הדלת -הדלת הייתה נעולה,
המחשב שלי נמצא סמוך לכניסה -לקח לי בערך כ 10 שניות לסגור המחשב
וזה בדיוק הספיק לגנב לקחת את התיק הקטן שלי עם הארנק בתוכו.
התיק היה בפינת האוכל על הכסא שהיה צמוד לשולחן.
כנראה שהוא קלט את התיק מיד עם כניסתו לבית.
הוא לא ברח לאחר שהרים את התיק .
כביתי המחשב- הגנב המתין לי -שאל אם הכל בסדר איחל לי חג שמח ,והלך.
אחרי כמה דקות יצאתי לרחוב לראות מה קורה בענין החלפת שנאי-לא ראיתי כלום והיה חשמל
עדיין לא הבחנתי שהתיק איננו כי הייתי עסוק בבית .
לאחר כ-45 דקות קבלתי טלפון מאזור חיוג חיפה
נאמר לי כך :אני גיל קצין הבטחון של ישראכארט 2 הכרטיסים שלך נגנבו וכבר הוציאו לך שני סכומי כסף
אני מיד מבטל לך את הכרטיסים-ראשית חפשתי את התיק ולא היה במקום.
עדיין האמנתי לו -אבל היה לי כבר חשד ידעתי שהמשרדים של ישראקרט נמצאים בתל-אביב ולא בחיפה
הוא התחיל להלחיץ אותי-ואמר שאתן לו את המספרים הסודיים של הכרטיסם-אחרת לא יוכל לבטל הכרטיסים
ורק אז הבנתי בברור שהוא "מהחברה".
סיפר לי שהוא בקשר עם חוקר ממשטרת חדרה בשם אבנר -תפסו את 2 הגנבים הם נמצאים במשטרת חדרה
שאבוא מיד לחדרה לקבל המסמכים-אבל המשיך ללחוץ שוב שאתן לו את המספרים הסודיים של הכרטיסים
בכדי שאאמין לו-נתן לי את אבנר-"החוקר" כנראה השותף שלו-ואבנר דיבר איתי ואמר -אותו הסיפור
תבוא מיד למשטרת חדרה הגנבים אצלי-תקבל את התיך אכל אתה חייב לתת לגיל שהתחזה לקצין הבטחון -את
המספרים הסודיים של הכרטיסים-ואש נתקתי את הקו
מיד התקשרתי למשטרת חדרה ,מיד נאמר לי שעקצו אותי
התקשרתי לחברת ישראכרט בתל-אביב,אין להם סניף בחיפה ובטלתי הכרטיסים
כמובן הייתי במשטרת חדרה-להגיש תלונה
חברות וחברים תעבירו מייל זה לכל מי שתרצו-שלא יקרה לכם מקרה כזה.

בברכה,

מירה אדלר
רכזת קשישים אגף הרווחה
מודיעין עילית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.