רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באפריל 2015

אוי מה נעשה בחצר הקודש לעלוב

מאת ללובער

מי מאמין שהאיש החזק שמחה קרקובסקי נראה כזה חלש אחרי חמש וחצי שנים - בדיוק לפני חמש שנים עמד מר שמחה קרקובסקי ושלח את הפרחים שיגנבו את דוד מים החמים של פסח מבית המדרש בבני ברק לשטיבל בבית שמש

ואז התחיל המפלה של אותו נבל, פעם ראשונה כשכתבו באינטרנט ששמח בלעלוב ושקרקובסקי רשע ובעל מחלוקת שמחה ניגש לרבי מב”ב ר אליהו וצעק אם תוך שעה הכתבה לא תרד מהאתר אני יזרוק אותך מב”ב כמו שעשיתי לדוד שלך ר' אלתר בידרמן. הרבי מב”ב פשוט לא ענה, שמחה המשיך לצעוק על כל מי שחשב ששלח את הכתבה

שמחה לא ויתר התקשר לאנשים שהיו מגיעים לשירת הים לרבי ז”ל והזהיר לא להגיע לרבי מב”ב

ובחג שבעי של פסח המעגל ניסגר, שמחה עמד וצעק בבית המדרש [בבני קאליב] בבני ברק אני בעל הבית אני משלם שכירות ואני יעשה מה שאני רוצה, שמחה המשב”ק לבית לעלוב נשאר בחג בבני ברק. רק לפני שנה הוא צעק שאסור לקיים מנין בב”ב שזה פוגע ברבי מבית שמש והפעם הוא נישאר, אבל הגדיל לעשות ובליל שביעי של פסח, שמחה נהפך לאדמו”ר קיבץ מסביבו כמה נערי שוליים וערך טיש וחילקו שירים, שמחה עבר לפני העמוד לתפילת מעריב שירת היום. שחרית, מוסף, ובנעילת החג ישב בראש השולחן

נראה איך יקרא לחסידות החדשה שפתח השנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.