רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באפריל 2015

אמש במרכז החדשות

הבוקה והמבולקה ב'נצח' שוב מובילה לרגעים מבישים במחנה!
לאחר שהקיזו דם והעבירו במסירות נפש כ-2220 מבוטחים לקופת החולים מאוחדת, ראש מערך הטרור מבית נתי גרוסמן, אברהם טריגר מכריז על פתיחת מלחמה נגד 'מאוחדת' בשל סירובם לפרסם בעיתונם. בדומה למערכת הבחירות עדיין לא נתקבלה הוראה ברורה לאיזו קופת חולים לפנות.

גורמים ברשויות החוק מביעים דעתם על כתב האישום החמור נגד טריגר: העונש המרבי שקובע חוק התקשורת על הטרדה באמצעות מתקן בזק, הינו שלוש שנות מאסר בפועל. ואולם טריגר עצמו שעמד בראש מערך הטרור והפעיל עשרות טרוריסטים תחתיו עשוי לקבל החמרה בעונשו.
סערת סמינר רמתי! יהושע סוקולובסקי ששניים מאחיותיו נקלעו לסמינר של רמתי בראיון סוער: "פגשתי אדם שמנהל גמ"ח כספים והוא סיפר לי שלפני שלושה חודשים הנבל חיתן את אחותי בלי המשפחה. הוא סיפר לבעל הגמ"ח שהיא כלה יתומה".
"אתם מבינים עם מי יש לנו עסק? חבר'ה, תצעקו. זה לא ייגמר אם לא נשבור לו את המקום הזה. נמאס מזה. כמה שנים אנחנו סובלים כבר? כמה אפשר לסבול כבר?". פניתי למאבטחים הערב בסמינר "אתם שומרים עליו? במקום לשמור עלינו אתם שומרים עליו. תלכו תפרקו את המקום ותוציאו את הבנות. תטפלו בו. איזה מדינה? איזה חוק? תתביישו לכם".
הגאון רבי אריה שכטר בהספד מצמרר על מרן הגר"ח גריינמן: "מעמד ההספד בהלווייתו של 2 גדולי עולם היה מצמרר ומפחיד, נאמרו שם דברים שהרעידו לי את הגוף והנשמה. הוא ביקש ייסורים ויום לאחר מכן הוא נפל למשכב, אם היו קוראים לי להספיד הייתי אומר משפט אחד: "אתמול היה עולם עם הגר"ח היום בלי".
מכשרים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.