רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במרץ 2015

מודה לה' שהספקתי להחזיר את רבי אריה

מאת פאראנויד

בראיון נדיר וחושף-לב, מתייחס חבר מועצת חכמי התורה ובנו של הגר"ע יוסף זצ"ל, הגאון רבי דוד יוסף, רב שכונת הר נוף ורב בית המדרש 'יחווה דעת', לדברים שאמר אביו ממטת חוליו

וירא ישראל את בני יוסף ויאמר מי אלההרב דוד יוסף: "זה היה ממש בתקופה האחרונה של אבא. 'ונר האלוקים טרם יכבה'. בחודש אלול, באתי לבקר את אבא ולבקש את ברכתו. כשנכנסתי התקשה לזהות אותי. זה היה לאחר תקופה ארוכה של ניתוק בינינו". לאחר שהיטיב את משקפיו, שאל לסיבת בואי. "באתי להתברך", עניתי. הוא השיב כי דקות ספורות טרם בואי העניק את ברכתו למר ישי. "הוא הקליט את הברכה. תוכל גם אתה לשמוע". שאלתי "הברכה אחת היא לך אבי?". הוא לחש לי את הפסוק המרגש: "אמותה הפעם אחרי ראותי את פניך".

כי השחת תשחתוןאבא עצם את עיניו ואמר לי בהתרגשות, כמו משה רבנו בשעתו: "כי ידעתי אחרי מותי כי השחת תשחתון וסרתם מן הדרך". זכור לי כי כל מי שהיה במעמד השתאה לנוכח הדברים הסתומים הללו. אני זוכר את רבי אריה ממלמל: "חלילה לתת את הדעת לדברים שאומר מורך ורבך על ערש דווי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.