רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 במרץ 2015

לבקש רחמים - אבא זה אבא

מאת ירא וחרד

בווינה היה יהודי עשיר גדול שנעלם לפתע לחודש ימים
לאחר חודש הוא חוזר תוך שהוא מסביר את סיבת היעלומותו

אבי ז"ל נפטר לפני חודש ימים בשיבה טובה הגיע לגיל 99
ואני שלעת עתה אני מוריד את זקני – מחמת האבל לא התגלחתי
ולכל חברי והאנשים שאני פוגש במהלך עסקיי שאלו לפשר הזקן
הסברתי שזה מחמת שאבי נפטר לב"ע
והם כמובן משתתפים בכאב ומפטירים מילות נחמה
לאחר מכן הם שואלים בן כמה הוא היה –

התשובה שאני מקבל היה נו שוין זכה ב"ה

התשובה הזאת הביאה לי דקירות בליבי

כי אבא זה אבא
אפילו שהוא זכה לאריכות ימים – לאבד אבא זה אסון תמיד.

לכן נעלמתי לחודש ימים.

כלפי מה הדברים נאמרים

מרן פוסק הדור בעל שבט הלוי – נמצא בסכנת חיים

האם יש לנו השגה בעוד יום של עבודת השם של מעתיק השמועה בכל חלקי התורה הקדושה בדור האחרון
אשר כל גדולי הדור בדור האחרון שלאחר השואה האיומה סמכו את ידיהם עליו

בעיני ראיתי בשנה האחרונה איך שבמסירות נפש עם החולשה הגדולה ביותר הוא היה מגיע לבית המדרש וקורע את עצמו
להתפלל מילה במילה – כי תפילה שלו זה תפילה שאין לנו השגה –

צריכים לקרוע עולמות על מורינו ורבינו רבי שמואל בן רחל לרפואה שלימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.