רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במרץ 2015

ווארטים


״כבוד, אי אפשר לדרוש אותו, צריך לקבל אותו, וכדי לקבל אותו, צריך קודם כל לתת אותו״.

בא לשפת אמת יהודי ושאלה בפיו חתיכת מצה נפלה למרק העוף מה דין המרק? ענה השפ"א עד היום ידעתי שחמץ במשהו אוסר לא שמעתי שמצה אוסרת במשהו

פולני מבוגר מתקשר לבן שלו שחי בניו יורק ואומר לו: "אני מצטער להרוס לך את היום, אבל אני חייב לספר לך שאני ואמא שלך מתגרשים, 45 שנה של סבל זה מספיק"!
"אבא על מה אתה מדבר" צועק לו הבן בחזרה מהקו השני.
"אנחנו לא יכולים לסבול אחד את השני יותר" האבא עונה.
"נמאס לנו אחד מהשני ונמאס לי לדבר על זה אז תתקשר לאחותך שבשיקגו ותספר לה"
מיד הבן מתקשר בבהלה לאחותו שמתפוצצת בטלפון! "נראה להם שהם מתגרשים!" היא צועקת "אני יטפל בזה!".
היא מתקשרת לאביה מיד וצועקת עליו "אתה לא מתגרש! אל תעשה שום דבר עד שאני מגיעה לשם!
אני מתקשרת עכשיו לאחי ושנינו נהיה אצלכם מחר בבוקר!
עד אז אתם לא עושים כלום. הבנת אותי?" ומנתקת.
האבא סוגר את הטלפון ומסתובב לאישתו "בסדר" הוא אומר "הם באים לפסח והם משלמים על הטיסה שלהם".

האמת שהבחירות האלה היו הגדה של ביבי
כחלון אמר : הא לחמא עניא
בוזי אמר ; מרור זה שאנחנו אוכלים על שום מה
יאיר לפיד אמר : מה נשתנה הלילה הזה
אריה דרעי אמר : עדיין אנחנו ובנינו ובני בנינו משועבדים
יהדות התורה אמרה : פסח מצה ומרור
נפתלי בנט אמר : כמה לקו ?
אלי ישי אמר : אילו .............
מרץ אמרה : דיינו הרשימה המשותפת אמרה : עבדים היינו
ורק ביבי צוחק בסוף ואומר : על אחת כמה טובה כפולה ומכופלת למקום עלינו
ורק ציפי תצייץ בסוף : אין מפטירים אחר נתניהו מאוחדת !!
ועם ישראל אומר כן נזכה לבחירות הבאות בירושליים הבנויה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.