רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 במרץ 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


דרמה!!!! המקובל הרה"ג יורם אברג'יל מעיד: מספר ימים קודם פטירת מרן אמר לי, "אלי ישי הנאמן והשליח שלי"
את הדברים אמר אמש הרב יורם אברג׳יל בכינוס מפלגת יחד בקרית שמואל.
הרב הסביר את סיבת תמיכתו במפלגת 'יחד':  "שמעתי את מרן ימים ספורים לפני פטירתו אומר  שאלי ישי הוא הנאמן שלו והוא השליח שלו" עוד סיפר כי בנוסף אמר מרן: "כל מה שאלי ישי עושה זה על דעתי ורצוני". לכן החלטתי לתמוך במפלגת יחד.
לסיום הוסיף הרב,  אני מבקש בכל לשון של בקשה מכל מי ששומע לי, ללכת ולהשתדל ולפעול להצלחתה של תנועת יחד!
 רבותי תתעוררו! בש"ס רוצים לפגוע בעולם התורה של הרבנים שתומכים בישי ואתם יושנים. פעילי שס כבר הבטיחו ואנחנו חייבים לאזור עוז ולמנוע זאת.
ככה כתב תושב ביתר עלית: כאן בביתר. שס מחזיקה בתיק הנוער. וסגרו ישיבה וסמינר. החריבו ישיבת בין הזמנים של מאות בחורים, מחקו ישבות מתמידים. ריתחו דלת של בית כנסת כ 150 מתפללים . זה מספיק. מתלוננים על לפיד. יש לנו לפיד יותר גדול ויותר מרושע.
חבר'ה גם בביתר כל מי ששאלתי הסביר לי, שליפני הבחירות לא האמינו שבגלל שלא תמכו בש"ס, הם יהרסו מוסדות תורה.
===============
אני חייב לציין כמה דברים לגבי הכנס אתמול, ואתם תשפטו בעינכם האם מה שכתבתי ולאור מה שראיתי אמת הדברים או לא.
כנראה שעוד מעט יספרו ויגידו לכולם
'ראיתם איזה מפוצץ היה,
ראיתם שהשוטרים סגרו את הכניסה מחוסר מקום,
ראיתם את דארעי מילא את האולם יד אליהו'... וכן על זה הדרך.
אבל אני מציע לכל הפתים והמאמינים, ושלא ימכרו לכם לוגשים, אני ועוד חבר היינו שם, ואני חייב להעיר תשומת ליבכם לכמה דברים קטנים אבל חשובים.
👈צפה בסרטונים ששלחו מתוך הכנס ותבוננו ותראו, ואגב לא בעיה לראות את זה, כמה שטחים גדולים של כסאות ריקים נשארו מיותמים מהעדר כבשים.
👈שים לב היכן מיקמו את הבמה והסתכל, וגם בזה תבחין במהירות, שהבמה נפרסה לאזור של מרחק מרבע האולם שזה אומר דבר פשוט: שכל הכסאות שהיו מאחורי הבמה, וכן כל הכסאות בצידי הבמה נשארו גם הם ריקים ומיותמים מהעדר כבשים.
👈תזכור שאמרתי שעוד יפרסמו שסגרו את השערים מחוסר מקום, וזה שקר גמור כי לא נשאר בחוץ אף אחד, ועוד ניסו להוציא עוד כמה אוטובוסים לכיוון שלפחות התמלא חצי מהאולם.
👈והדבר הכי ביזיון שהיה בכנס הזה,
⬅גם הוציאו אוטובוסים חינם.
⬅גם הוציאו בחורי ישיבה שבשבילם זה אטרקציה.
⬅גם איימו על אנשים בכח שיגיעו על כל מקרה.
💥ואם כל זה יותר מחצי האולם היה ריק, ואחרי זה ימכרו לכם לוגשים שהיה אלפים ועשרות אלפים.
מצוה להעביר הלאה כי בורא עולם שונא את השקר!
===============
10 המכות של דרעי:
👈דם - כבר שותה הרבה זמן.
👈צפרדע - כל השקופים מקרקרים סביבו.
👈כינים - כל הכינים השקופים נדבקים בו.
👈ערוב - כל חיות התקשורת טורפים אותו.
👈דבר - כל החיות מרגישות שהוא רעל.
👈שחין - כל גופו מתגרד בראיונות .
👈ברד - כולו צמרמורות מבחוץ נראה קרח ותוכו אש מתלקחת.
👈ארבה - מכסה את כולם בשקר שקוף.
👈חושך - לא רואה כלום כך דרכם של השקופים.
👈מכת בכורות - כל הראשים בשס.....
😡ר"ת - דעאש : דע אלו עברייני שס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.