רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 במרץ 2015

משדר 9 בערב ב'קו הנייעס':

דרמה! בש"ס עשו סקרים פנימיים כולל סקר מרפי סמית (שעובד צמוד עם דרעי) וראו את הדשדוש והצניחה לאיזור אחוז החסימה והבינו שהם חייבים לצרף קהלים נוספים, ביומיים הקרובים צפוי דרעי לחתום על הסכם עם הפלג הקיצוני משערי חסד, כאמור משדר סוער וגדוש!

מקורב לחזו"א 5 בראיון: אם דרעי ילך עם הפלג אחרי הבחירות נקים בלוג עם ישי ונטיל וטו להשאיר את דרעי באופוזיציה. כל ראשי המפלגות חוץ מליברמן שונאים את דרעי ולא רוצים לעבוד איתו. היום אני מבין מה שהרב גפני אמר ששס עשתה מהפכה בבתי הכלא.

אברך בכיר ממטה 'בני תורה' בש"ס: קיבלנו הוראה מלמעלה להתכונן לעבודה משותפת עם אנשי הפלג הירושלמי, ואני לא מבין איך דרעי מעיז לדבר על ישי שהוא בוגד במועצת חכמי התורה כשדרעי בעצמו לוקח פלג שבגד במועצת גדולי התורה של האשכנזים ואותו פלג יצא בזמנו נגד מרן זצ"ל ביתד נאמן בכתבות חריפות הרבה אנשים יעזבו את שס ויעברו ל-ג' ואפילו לישי. דרעי עושה מה שהוא רוצה, לא מתייעץ עם אף אחד.
וחושף: בערב פורים דרעי השתולל במטה ושאג על ספי שקד, וקבע 'קמפיין השקופים נכשל' אין לי ברירה אלא להתחיל מול יהדות התורה וליצור חייץ בינינו, הם שואבים לנו קולות ותומכים באלי ישי, אני לא אוותר להם.

פרסום ראשון!
לחץ כבד מופעל מחזו"א 5 על אלי ישי להוציא את הקלטות  שיש אצלו במקרה של חתימה של שס אם הפלג הקיצוני
לדברי מקורבי ישי הובטח לנו תמיכה מרבני דגל התורה במפלגה בתמורה להפצת הקלטות.

להאזנה חייגו:
0584093000
פתוח גם מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.