רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 במרץ 2015

הסאטמארים הוציאו ילדים בני 3 עם שקים מחנכים כי יש איסור שהוא חמור מג' עבירות והוא ההשתתפות בבחירות הטמנאות לכנסת המינים





שלום חיים,

רציתי לשתף אותך בסיפור מדהים של קהילת סטמאר ברחוב יונה בארץ ישראל.
ביום הבחירות עברתי לתומי ברחוב יונה בירושלים. ואני רואה איך שהמלמדים מוציאים מהתלמוד תורה ילדים בני 2 עד 3 חלקם לפני החלקה עם שק על גופם ושילוט של אסור להשתתף בבחירות.  לתומי לא הבנתי איך יכול להיות שהתינוקות האלו שעדיין לא יודעים מה הם הג' עבירות כבר מחנכים אותם שיש עבירה גרועה מג' עבירות. ..
הוצאתי מצלמה וצילמתי את האירוע. לציין זה היה באמצע הרחוב וזכות כל העובר ברחוב לצלם.
תוך כדי שאני מצלם התנפל עלי אחד מהמוסדות הבריון האלים יואל קליין והכה בי מכות נמרצות,  שבר את רגלי וידי, וגם המלצמה שהיה בידי נשבר כליל.
אחרי שאיימתי עליו שאם לא ישלם לי את נזק המצלמה אפנה למשטרה כי אותו תורה ש"התירו" להכותני גם מתיר לי ללכת לערכאות... אמר לי בא לרב ומה שיפסוק מקובל עלי.
אני לתומי האמנתי ברבנים ואמרתי לו שכל רב מקובל עלי... והוא לקחני לרב שלהם משה טייטלבוים שלו שהוא כנראה מלמדם מסכת מכות בטוב טעם ודעת...
באתי לביתו "הרב" הזה החל לתקוף אותי שעקב שצלמתי ברחוב בלי רשות יש לי דין של נכנס לחצר חבירו בלי רשות ואדרבה מצוה להכותני... אמרתי לו שהוא הזיק לי ממון ונשבר המצלמה אמר שדעת הנתיבות שעל דבר משומש אין צריך לשלם... וכך פטר את המזיק מלשלם.
ולא די בזאת, אמר לו יולי קליין שהוא הרביץ לי עם מצלמה שהיה בידו ותוך כדי שהוא הרביץ לי עם המלצמה נשבר לו המצלמה והוא רוצה לחייב אותי... ואז קמתי בחמתי ואמרתי למשה טייטלבוים שעכשו תורי לזרוק אבן על משה הלזה... ומה שיגיע לי תמורת זה שיתן ליולי קליין... כמו שנהגו בסדום...
הם יודעים רק אסור להשתתף בבחירות בזה התורה מתחיל ובזה מסתיים... חוץ מזה הכל מותר!!!
הסיפור הזה הזכיר לי שהנצי"ב כשחיבר את ספרו העמק דבר עשה סעודה גדולה כי אביו רצה שיהיה סנדלר והוא זכה וחיבר ספרים. ואילו היה סנדלר כשהיה מגיע לעולם האמת היו שואלים אותו. נצי"ב במקום להביא ספר העמק דבר הבאת לנו נעלים...
אני חושב שרבנים כאלו כשיגיעו לשמים ישאלו אותם היכן הנעלים... כי עדיף שיהיו סנדלרים...
מצורף תמונת תהלוכת הילדים בשק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.