רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בינואר 2015

"גיבורים ראויים לצל"ש, לא לחקירה"

צילום: ישראל בליזובסקי
שטבון, המעוטר בצל"ש ממלחמת לבנון השנייה, קבל על הכוונה לחקור את קציני גדס"ר גולני על הקרבות בצוק איתן. שטבון: "מי שלא קיבל החלטות קשות תחת אש כבדה, מוטב לו שישתוק. אי אפשר לשבת על כיסא מעור במשרד סגור ולשפוט כאילו כמביני עניין. מדינה צריכה להוקיר לוחמים, לא לצוד אותם. אני קורא למערכת המשפט להתעשת. ציד הקצינים עלול להיות מכה אנושה למערך הצה"לי"
ראש מטה ההסברה של מפלגת יחד העם איתנו, ח"כ יוני שטבון, התייחס הבוקר (ראשון) לכוונה לחקור את קציני גדס"ר גבעתי על הקרבות ברפיח במהלך צוק איתן. שטבון, רס"ן במיל' ומעוטר צל"ש ממלחמת לבנון השנייה: "אנחנו במדרון מוסרי חלקלק וחסר תקדים. מדינה צריכה להוקיר את לוחמיה, לא לצוד אותם. המערכת המשפטית מאבדת קשר למציאות. קציני הגדס"ר הם גיבורים שחירפו נפשם למען המדינה. בחברה מתוקנת גיבורים ראויים לצל"ש, לא לחקירה".
עוד הוסיף שטבון, שבעצמו רס"ן במיל' ומעוטר צל"ש ממלחמת לבנון השנייה: "מי שלא קיבל החלטות קשות תחת אש כבדה, מוטב שישתוק. אני הייתי שם, לא פעם ולא פעמיים, אני יודע מה זה.  אי אפשר לשבת על כיסא מעור במשרד סגור, להטיף מוסר ולשפוט כאילו כמבין עניין.  אני קורא למערכת המשפט להתעשת. במקום לרדוף אחרי גיבורי ישראל תוקירו אותם. בימים בהם מדברים על ירידה במוטיבציה לשירות משמעותי, ציד הקצינים עלול להיות מכה אנושה למערך הצה"לי". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.