רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בינואר 2015

דרעי: אני ש"ס אם אין אני אין כלום

מאת ש"סניק ותיק

אני זוכר את עצמי ש"סניק גאה בנשמה. אפילו כילד בוגר הייתי מתווכח עם חברי לכיתה כי רק ש"ס ורק אריה דרעי.
פרישתו של אלי ישי נגעה בי ברמות בלתי רגילות. קיללתי. התעצבנתי. נשבעתי להלחם. לא הבנתי מה רע באריה דרעי שבגין זה צריך לפרוש. גם ליצמן ופרוש רבים, גם גפני ומקלב לא איי, גם בתוך הליכוד יש שנאות ומריבות, אבל בצורה כזו לפלג?
אירועים היומיים האחרונים נתנו לי מהלומה ממש!
הבנתי פתאום ה כ ל.
תנועת ש"ס המעטירה שמרן זי"ע בנה בעשר אצבעותיו הפכה והינה בעצם תנועת יחיד! מועצת החכמים פאר האליטה הלמדנית הספרדית הם בעצם שחקני בובות וקלפי מיקוח – השם ישמרנו – של איש אחד ויחיד. שלא לדבר על כל חברי הכנסת. שלא לדבר על כל ראשי העמותות והמחזיקים בתפקידי המפתח.
רבותי!
נחשפתם!
מה בעצם קרה כאן? התאוששנו מהטריק התקשורתי של אריה דרעי – אין ספק הוא לא רק 'זכאי' הוא בעצם גאון! והתחלנו להרהר. שמתם לב מה קרה ב48 השעות האחרונות? אריה דרעי חשף את עצמו עד הסוף! בשתי מילים
אני ש"ס!
אני מועצת החכמים, אני חברי הכנסת, אני מוסדות אל המעיין, אני מיום ליום.
אם אין אני אין כלום!
פגעתם בי אני יהרוס את ש"ס מראש עד כלה. אני ישפיל את מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שיאלצו לעלות לביתי במפגן תקשורתי ואני יצא לי לטיול ושכולם ירדפו אחרי וישרתו אותי כמו עבדים! כל חברי הכנסת של ש"ס יצטרכו כמו ילדים טובים להגיש אחרי מכתבי התפטרות!
אין עוד מבלעדי!
אז אני שואל את עצמי? האם אולי אלי ישי בכל זאת צודק? האם באמת אפשר 'לעשות שלום' עם תאב שלטון שכזה? האם לא צריכה לקום קול מחאה עצומה של כל הירא לדבר ה' ולהפגין:
מבזים כאן את מרן ברמה כזו שלא התבזה מאז ומעולם! הושפלה העטרה! עד עפר! נחשף כי במשך עשרים וחמש שנה מרן השקיע ומסר את כל כוחותיו התורניים והנפשיים אך ורק לגדל את אריה דרעי?
אם הייתי פסיכולוג קליני הייתי נוטה להגדיר את אריה דרעי שכה הערצתי בנעוריי כחולה במלנכולניה, מחלה איומה ונוראה שהחולים בה סגורים מעבר לסורג ובריח. אך לא בבית סוהר, אלא בבית משוגעים.
אבל אריה כיום הוא במרכז הכותרות. הוא הצליח בצורה בלתי רגילה. ולכן אני את ההחלטה שלי כבר עשיתי. אני לא יודע עדיין אם אני יוכל לשים בקלפי את הפתק של אלי ישי, אבל בדיוק באותה מידה את הפתק שעליו נכתב: אריה דרעי, גם לא אוכל לשים. ולכל אותם 'נערי דרעי' שממלאים פיהם בגאווה ובטמטום אני קורא אנא בתפילותיכם הזכירו את אריה לרפואה שלימה, רפואת הנפש בתוך שאר עמך חולי ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.