רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בינואר 2015

ווארטים


נפלא כוחו של אדם המביט בניצן ורואה בו את הפרח. אשרי האדם המבין כי גם הניצן המתקשה להיפתח ראוי לפרוח.

"חוכמת החיים אינה בהחזקת קלפים טובים , אלא לשחק היטב , בקלפים המצויים בידך.

למה חז''ל נתנו סימנים למכות דצ''ך עד''ש באח''ב?
כי מכות בלי סימנים זה לא מכות....

אני קם ב״מרץ״
לא הולך ל״עבודה״
כי ״כולנו״
היום חושבים ש״יש עתיד״
ואם יהיה ״ליכוד״
ונלך ב״יחד״
כל ״ישראל ביתנו״
ויום אחד לא נלמד ״שס״
זה יהיה למען ״יהדות התורה״
כי כולם רוצים ״בית יהודי״

שמעתי פעם שאלה: למה הספרדים שמים בחמין שלהם ביצה והאשכנזים לא שמים?והתשובה ששמעתי היא: שהספרדים, למרות שבשבת אסור להיות עצובים ושרים שירים שמחים-בכל זאת צריך זכר לחורבן ולכן שמים בחמין ביצה (כי זה דבר עגול ומנהג אבלים לאכול דברים עגולים).אבל, האשכנזים לא שמים ביצה בחמין שלהם-כי החמין עצמו הוא זכר לחורבן!

יום אחד שאל אותי הבוס: "אתה אדם חכם, למה אתה לא עשיר?"
השבתי: "אתה אדם עשיר, למה אתה לא חכם?"...

בעל: "הייתי אידיוט שהתחתנתי איתך!"
אישה: "אני יודעת, אבל חשבתי שתשתנה"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.