רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בדצמבר 2014

ווארטים


״יש אנשים שאוהבים לכבות נרות של אחרים, שווה להזכיר להם שזה לא יגרום לנר שלהם להאיר חזק יותר״

מעניני דיומא:
בקו אוטובוס בני ברק אשדוד.עולה חסיד גור לאוטובוס מהדרין ורואה זוג ליטאי יושב בקדמת האוטובוס.הוא מעיר להם זה מהדרין פה .נשים יושבות אחורה.
עונה לו הביין תיירה.פה זה מהדרין מן המהדרין .הריי בחנוכה המצווה איש ובייתו..

יאיר לפיד ,ציפי לבני והרצוג טסים במטוס .פתאום אומר לפיד "אני אזרוק שטר של 200 שח כדי לשמח איש אחד.אמר הרצוג "אני אזרוק 2 שטרות של 100 שח כדי לשמח 2 אנשים".
אמרה לבני :"אני אזרוק 4 שטרות של 50 שח כדי לשמח 4 אנשים ".
אמר הטייס:"אני אזרוק את שלושתכם מהמטוס ,כדי לשמח 8 מיליון אנשים"

טרגדיה בבעלזא:  ה'שמש' של כ"ק האדמו"ר שליט"א נשרף למוות כאשר הרבי בטעות שרף אותו,   שמו לא הותר לפרסום, על מועד ההלוויה תבוא הודעה נפרדת :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.