רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בדצמבר 2014

אני חובש כיפה סרוגה בגודל של שקל ומצביע לאלי ישי כי הוא היחיד שקם ועשה מעשה

לכבוד חיים שאולזון
 
כקורא נאמן של הבלוג שלך מידי יום, גם אני החלטתי להצביע אלי ישי. אני דתי לאומי לייט. אין לי כיפה סרוגה ענקית נוסח נח נח וגם לא פאות מתבדרות ברוח. אני תושב מרכז הארץ כל ימי הצבעתי בין מפלגות הליכוד מפד"ל והפעם החלטתי לתת לך את הקול.
 
כל השנים כולם מבינים שש"ס דוחה את הציבור הדתיל אומי, בעיקר בתקופה האחרונה עם דרעי, אבל לאחרי הבחירות כולם מלקקים לו, כולל הבית היהודי. המעשה הנועז שעשית, לדעתי הוא מעשה גבורה. אני כבר רואה את התקיפות עליך ומעשי הלאימות שאנשי ש"ס מבצעים בך, שרק אתמול הייתה עצם מעצמה והאיש הכי קרוב לרב עובדיה, זה רק מוכיח עד כמה עשית מעשה נכון ואמיץ.
 
רק בגלל המעשה שעשית והאלימות המילולית והפיזים שמופעלת כלפיך אתה מקבל הפעם את הקולות שלנו. וזה לא רק אני זה היה הלך הרוח בבית הכנסת. מפלגה שתשלב כיפות סרוגות גם קטנות כמו שלי וכיפות שחורות זה דבר שהפוליטיקה הישראלית לא ראת הרבה שנים.
 
הפעם אני אלי ישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.