רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

הטרור הויזניצאי - הרבי בנצי שטגר בחסות הגבאי ישראל הגר

מאת ויזניצער

בערב חג השבועות נתרם ספר תורה לזכות הרבי, בזמן הכנסת הספר [הריקודים והמזמורים הרבי היה על הבמה] היה מתחם מגודר עם כסאות מול פני הקודש של הרבי שליט״א לאורחים מחו״ל סליחה לא לאורחים מחו״ל לתורמים מחו״ל, מי היה הסדרן האחראי על מתחם הטרוריסט מנדי ויזל יד ימינו של בנצי שטנגר

הנגיד שטינר קיבל כרטיס להיכנס, נכנס למתחם והתיישב על מקום, תוך שניה ניגש אליו מנדי ויזל ואומר זה מקום זה שמור לאחי, שטינר אמר כשיגיע ימצא מקום אחר אל תפגע בי לעיני הרבי והקהל, [מנדי ויזל הכניס את משפחתו למתחם שמיועד לתורמים], ותוך כדי ויכוח מנדי מתחיל לתת לנגיד שטינר מכות מול הקהל מול הרבי

הרבי כמובן לא ראה, לא שמע, לא ידע, שטינר קם ועזב את המקום

כשמנהל המוסדות ניכנס לרבי ואמר איך אני יכול לגשת לבקש משטינר תרומה לאחר שביזו אותו כל כך, הרבי אמר, לויזל היה תפקיד של סדרן ואני לא יכול להתערב

וכאן הבן שואל למה באמת שטינר שרוף אצל הטרוריסט בנצי שטנגר, הסיבה שהבן יעקב מרדכי בא לשטינר לבקש כסף להחזקת בית הרבי שטינר אמר בתמימות, אני נותן בארה״ב לבן חיים מאיר ובזה אני יוצא ידי חובה, כאן שטנגר חטף עצבים, והקטע המסריח בסיפור שמנדי ויזל קיבל עידוד רציני מהרבי, בטיש הרבי שלח לו כוס יין והכריז את שמו
הרבי מעודד טרור, הרבי לא יודע מתי שלא רוצה לדעת, לא שומע מתי שנוח לא לשמוע

די לטרור, זועקים בויזניץ, מתגעגעים לזמנים שמנדלי שלט הטרור לא פגע בחפים מפשע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.