רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 בדצמבר 2014

ווארטים


במפלגת בני תורה רוצים לרוץ יחד עם יאיר לפיד, גם הוא וגם הם רוצים דבר אחד: לדפוק ת'חרדים, יש למפלגה גם שם: יש עתיד לנצח

אחד התקרב לחסידות חב"ד, בשבת חזר מאוחר אימו שואלת אותו היכן היית למה איחרת  ענה לה היה התועדות לרגל חג הגאולה של האדמו"ר הזקן שיצא ממאסר
בשבוע הבא שוב מאחר הבן, האמא שואלת אותו מה השבוע, ענה הבן השבוע היה התועדות של חג הגאולה של האדמו"ר הריי"צ שיצא ממאסר
אומרת לו אימו אתה בטוח שאתה נמצא בחברה טובה???

ערבי ותמני נכנסו למאפייה.. הערבי אומר לתמני תראה אני אלמד אותך לגנוב מבלי שיראו אותך. אומר ולוקח 3 לחמניות טריות שם בכיס, מביט שאף אחד לא שם לב ואומר לתמני עכשיו בא נראה אותך.. התמני  ניגש למוכר ואומר לו רוצה לראות קסם? המוכר אומר לו בטח.. אומר למוכר תן לי לחמנייה טרייה המוכר נותן לו והוא אוכל אותה.. תן לי עוד אחת המוכר נותן לו והוא אוכל אותה..תן לי עוד אחת! המוכר כבר עצבני נותן לו עוד אחת הוא אוכל אותה ואז כשמסיים המוכר אומר לו מה קורה פה איפה הקסם איפה הלחמניות שלי?! אומר לו התמני כל הלחמניות שאכלתי בכיס של הערבי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.