רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בדצמבר 2014

שקרנים על מי הם עובדים

בכל שני וחמישי ממציאים גימיקים חדשים וככה עובדים על הציבור שלא יודע אם מה שמספרים ואומרים אמת או רק עבודה בעיניים, לצערנו הגדול ישנם רבים מאוד שהם פשוט עוורים ולא קולטים כי כל הסיפורים האלו של קרנות הצדקה למיניהם אין להם כלום עם ישועות, יש להם עם ישועה לכיס הפרטי של מי שעומד בראש הקרן, ואין לזה דבר עם צדקה, יש לזה הרבה יותר עם הונאה, מפני שאם רוצים צדקה, יש לומר במפורש אני מבקש צדקה בלי סיפורי סבתא של סגולות שאין להם כל מקור וערך, גם אם מצאו באיזה ספר אי שם שמישהו פעם כתב משהו אין זה אומר שזה רציני

הגיע הזמן לצאת למלחמה בכל הקרנות הללו כשהם עובדים על הציבור, מספיק עם הסיפורים האלו, תאמרו ברור אנחנו מבקשים צדקה לחלוקה ואל תוסיפו דברים שיש בהם הונאה ממש, מפני שאחרת לא יתנו

תגובה 1:

  1. הצביעות שלך עולה על הכל:או שזה חלק מעיסקת החבילה שיש לך עם שטיינמן וקנייבסקי,אני לא תמים אני יודע שלא תפרסם את מה שאני כותב לך,אבל גם אתה יודע שלא ניתן לעבוד על כולם כל הזמן,מילא אם היית כותב שקופת העיר וועד הרבנים שקרנים הייתי מבין אותך,אבל כשאתה נטפל על צד אחד בה בעת ששניהם עושם פעלולים ומורים מצג שווא לציבור אז מדובר בצמד שקרנים שחיים על חשבון הציבור!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.