רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

האלימות והגסות של דרעי הנצחון של אלי ישי

מאת ש"סניק

שדרעי וכל חבריו וכל פעיליו וכל בהמותיו וכל המאפיה שלו שיאכלו את הלב, שיעמדו בחוץ ויצעקו בוגד, שילכו מכות אך כל זה רק יחזק את ישי,
בא נראה את דרעי 'גבר גבר' ואומר לפעיליו 'ללא השמצות וללא אלימות' ומי שכן הוא ייזרק מהמפלגה, הוא לא יכול לומר כן כי מעבר להשמצות ואלימות אין לו מה למכור
בע"ה יעשה ויצליח ויעלה מעלה מעלה, ההצבעה שלי לאלי כבר מזמן סגור ובע"ה עוד הרבה כמוני שלא מוכנים לסבול יותר הגסות ואלימות של דרעי בפרט ושל ש"ס בכלל, נתפטר מדרעי וממשפחת יוסף לתפארת אבותם הגדול והיום לבני ספרד ועוד רבים אחרים יש אלטרנטיבה.
אלי ישי, כפי שכולם יודעים הוא אדם ישר והגון, בכל ביתי נאמן הוא ואני מברך אותו על אומץ ליבו לעזוב השחיתות של מפלגת ש"ס ולצאת לדרך טובה יותר ונקיה יותר.
אני ועוד רבים כמוני מאחלים לו דרך צלחה ובע"ה יתקרב ל-10 מנדטים ויביא כבוד וכח לציבור החרדי..
ואגב, יאיר, זכור שאתה חייב לי פיצה.

2 תגובות:

  1. אני למדתי במוסדות סש כשהרב דרעי האדם אכי יאשר שהני מכיר או טוב לב והואב לעזר ואוה ישר כמו שרגל הואבים אותך הרב דרעי שליטה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.