רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

איך הוריד מרן הגראי"ל את האדמו"ר מבעלזא מספר היוחסין?

מאת בעלזער

האדמו"ר מבעלזא שליט"א רצה לשמוע ממרן ראש הישיבה שליט"א חוו"ד הק' על הספר יוחסין שיצטרכו לעשות עקב חוק הגיור,
אלא שאז אמר לו הגראי"ל שליט"א שנוצרה בעיה היות ולשיטת הגרח"ק שליט"א כל אלו שילדו מטיפולי פוריות אין להם יחוס, ולכן יהיו כאלה שלא יסכימו להכניסם לספר היוחסין,
אז נעמד האדמו"ר מבעלזא שליט"א ממקומו ואמר "אם כן אז אני אלחם בכל כוחי נגד רעיון ספר היוחסין".

היה ניכר שמרן הגראי"ל שליט"א מאוד שבע רצון שהצליח לשכנע את האדמו"ר שליט"א להוריד את הרעיון מסדר היום. 

צעירי דורנו לא מבינים מה אמר הגראי"ל לרבי מבעלזא ולמה הוא זה שקפץ והודיע כי ילחם נגד, בשביל להבין זאת צריך ללמוד היסטוריה בעלזאית

3 תגובות:

  1. איני מבין את הבעיה, הרי היחוס אמנם נקבע לפי האבא אבל היהדות נקבעת לפי האמא וזה מה שחשוב להיות רשום בספר היוחסין!

    השבמחק
  2. הרשע מרושע שכתב הליצנות הזולה על האדמ'ור מבעלזא שליט'א, הוא כמו הליצני הדור בפרשתינו בשבוע הבאה,שהיו אומרים מאבימלך נתעברה שרה אמנו.

    השבמחק
  3. חה חה חה חיים אני צעיר והבנתי! חה חה חה אני לא יוכל להפסיק לצחוק עוד שנתיים... עשית לי את היום חיים! חה חה חה! האדמור מבעלז שמן מאד.... חה חה חה... האם אני מבין נכון?! חה חה חה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.