רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בנובמבר 2014

נכד רביעי קובר הרב בעדני בפיגוע הדריסה בירושלים בהשתתפות רבנים מכל החוגים

מאת תימני

הסבא הגדול, הגאון רבי שמעון בעדני, הספיד את נכדו בבכי: "זה נכד רביעי שאני משתתף בהלוויה שלו. זה כואב. רבונו  של עולם זה טוב, אין לנו שאלות. תמיד אני אומר את זה למשפחה שלי, זה כואב. כואב, אבל זה טוב. אנחנו לא רואים את כל התמונה כולו".
הגר"ש בעדני המשיך ואמר בבכי: "כואב; באמת כואב, אני לא מצליח להתגבר. נכד כזה יקר, נכד תלמיד חכם, הלך מאתנו. תודה על הכל ה' גם על מה שאני לא מבין".
האבא, הרב דוד בעדני, ספד לבנו בקצרה בבכי: "אנחנו מודים לה' על המתנה שנתן לנו במשך 17 שנה. תתפלל לפני הקב"ה שיתן לנו כח, על אמא שיהיה לה כוח להמשיך, על האחים והאחיות שכך כך אהבו אותך, שהבית שלנו ימשיך להיות רצון ה' יתברך"
"מודים להקב"ה. הרופאים אמרו לנו שזה עניין של דקות, והקב"ה נתן לנו יממה לעקל את האסון הזה" הוסיף האבא בבכי.
הראשל"צ ונשיא בית הדין הגאון רבי יצחק יוסף ספד ואמר: "הרוגי מלכות יושבים ראשונים לפני הרוגי מלכות ונהנים מזיו השכינה. המנוח הי״ד יש בו גם משום הרוגי מלכות וגם תלמיד חכם. רק אתמול בלילה היו אצלי החברים שלו וספרו לי כמה הוא היה לומד. אין ספק שגם זה שהוא נקבר ביום שישי זה מעלה גדולה".
הגר"י יוסף יצא במתקפה נגד אנשי הימין: "מכאן תצא הקריאה שאסור לעלות להר הבית, זה רק מצית, הגיע הזמן להפסיק את הדבר הזה ושיפסיק להשפך דם של עם ישראל, כל גדולי ישראל יצאו נגד העליה להר הבית, אי אפשר שרבנים מסוג ג' יצאו נגד כל גדולי ישראל".
הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר ספד: "ה' רוצה שנתעורר, רוצה שנחזור אליו בכל כוחינו, אנחנו מבקשים מהקדוש שיעמוד בתפילה על כלל ישראל, על המשפחה והסבא הגדול".
הראשל"צ הגאון רבי אליהו בקשי דורון ספד בבכי: "הלך מאתנו יהודי שכולו קודש, עוד לפני גיל ה- 20, מה נאמר ומה נדבר ומה נצתדק. אין על מה לדבר".
הרה"ג אריה שטרן, רבה של ירושלים, ספד לנער ואמר: "אנחנו מלווים את אהרון שלום למנוחת עולמים. מקומו בוודאי במקום של הרוגי מלכות, שיתפלל עלינו שהרחמים יגברו על מידת הדין".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.