רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בנובמבר 2014

באבוב 45 מתכנסת ביום שלישי ויכריעו מה הם עושים ככל הנראה שמם יהיה מעתה באבוב 45

וויכוח קשה מתנהל בין ראשי באבוב על איך לנהוג כאן, ישנם מי שסבורים שיש לצאת למלחמה ולפנות לערכאות, יש להם על כך היתר מהרב משה שטרנבוך שקבע כי פסק הדין של הדיינים תמוה מאוד ומוכיח כי הם פסקו שלא כדין. לטענת יודעי דבר בידיהם מכתבים כממה רבנים פוסקים שקבעו כי אין להם כל צורך לקיים את פסק הדין מפני שברור כי מדובר במי שלקחו שוחד דברים שהם גלוים כמו הטרטיקובר שמקבל מבאבוב במשך שנים צ'ק חדשי על הכשורת ועוד אחד שלא רק קשרי מחותנים גם עסקים יש לו עם הרבי עצמו, ואינם יכולים להכריע בנושא שכזה

אבל ישנם גם מי שסבורים שצריכים לעבוד פה אחרת, לא יקבלו את הפסק כפסק אלא רק את חלקו, ובאשר לשם יש וויכוח מה לעשות ונראה כי יחליטו שהשם יהיה באבוב 45 ואז יוכו אנשי 48 מכה קשה מפני שאוטומטית הציבור כולו יפריד ביניהם ב-45 ו-48 כך שגם אם ירצו לקרא לעצמם באבוב לא יוכלו מפני שהחלוקה תהיה 45 48, ועל פי פסק הדין מותר להם לעשות כך

ובכל זאת הדברים לא ברורים, הם מבקשים לשמור בסוד על החלטתם, וביום שלישי יערכו כינוס במלון מריאט בברוקלין שם יכריזו על המערכה הגדולה ועל העתיד, וזמנית יקראו לעצמם באבוב 45 וישאירו לעצמם את האופציות בעתיד לעשות את מה שהם מבינים שנכון לעשות

כפי שנמסר לנו הוזמנו עורכי דין לכינוס הם יציגו את הצד המשפטי במצב שנוצר - בתנאי כמובן שמחליטים כי לא מקבלים את פסק הדין ופונים לערכאות

שוב, עד לרגע האחרון הכל יכול להשתנות, אם כי נראה כי ההכרעה פחות או יותר ברורה ומי שיכריע בסופו של דבר יהיה הרבי רבי מרדכי דוד שהוא איש שלום, אבל נראה כי אף הוא השתכנע כי קיום הפסק לא יוביל לשלום וכאן הבעיה. הוא מסכים לוותר תמורת שלום אבל לא נראה כי זה עוד אפשרי בבאבוב ששם השנאה קשה ונוראה גרוע מכל קהילה אחרת ששם מחלוקת, אין שנאה כל כך קשה כמו בבאבוב שמשום מה קוללה בקללה נוראה בתחום הזה

הצד של 45 המתינו לראות כיצד אנשי 48 מקרבים את השלום בשלשת החדשים האלו לבחון אם יש טעם לקיים את הפסק, ולמדו כי הם מעונינים בהגברת המחלוקת ולא בשלום ולכן אין טעם בקיום פסק הדין, ובכל זאת ר' מרדכי דוד הוא זה שיכריע עד לרגע האחרון מה הוא עושה

כאן המקום לספר כי העמידו את בן ציון במבחן לראות האם יגיע לכינוסים ובעיקר לשמחות היכן שנמצא שם גם ר' מרדכי דוד והוא לא בא, מכאן הכריעו כי אין לו עוד ענין בשלום, מפני שהוא היה זה שחייב היה להוכיח כי מצידו יהיה שלום והוא לא מוכן לכך, הוא אומר במפורש כי גם אם יקיימו את פסק הדין הוא לא ישמור על השלום עם ר' מרדכי דוד ולא ידבר עימו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.