רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

לא 'קויפמן' אלא 'קוף-מן' - תגובה על הרשימה 'המרן של שורפי העיתונים'

לכבוד חיים שאולזון, שלום רב!
אני קורא את הבלוג שלך בכל הזדמנות. הוא שינה לי תפיסות, ואני תמיד נהנה לקרוא בו
המכתב הזה מיועד עבור אותו "הרב" אליהו קאופמן, או יותר נכון "קוף" מן, שכתב את הכותרת 'ה"מרן" של שורפי העיתונים'.
כל דבריו דברי שטנה מכוערים, אבל אני דוקא אדבר לא על אותו כסיל ובער, אלא על מרן אור העולם הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר ה' ישמרהו ויחיהו.
אותו כותב רשע וגס רוח קורא לו "הרב של מושב מגדים", ומה בכך? התחיל מכלום, ועלה ונתעלה.
אם כבר מחזיק הכותב ממרן הגר"ע יוסף זצ"ל, אז אזמין את אותו טיפש לקרוא את ההסכמות שכתב למרן הגרש"מ עמאר שליט"א, איזה תארי כבוד מופלגים כתב לו, שמראים על הערכה כנה ואמתית, בלתי רגילה.
מחזיק אתה ממרן הגר"מ אליהו זצ"ל, לך תראה מה כתב לו בהסכמה לשו"ת שמע שלמה חלק ראשון, איזה שבחים והערכה. להזכירך, או אולי אינך יודע – אז לידיעתך, שני גדולי דור אלו, מרן הגר"ע יוסף ומרן הגר"מ אליהו זכר צדיקים לברכה, שניהם היו בטקס ההכתרה של הרב עמאר, שניהם הלבישוהו בעטרת זהב גדולה ותכריך בוץ וארגמן. אז מה לעשות, מבחינתך גם מרדכי היהודי רשע, שהרי חבר לאחשורוש, ואסתר בכלל מרשעת, שהרי נבעלה לו... רחמים עליך, הולך בחושך!
לך נא ראה מה שאמר עליו הגר"צ מאזוז שליט"א "משה רבנו של הדור"!
בספר מעין האומר שאל את מרן הגר"ע יוסף שליט"א, האם אפשר לברך על הרב עמאר שחלק מחכמתו, והשיבו שכן. כלומר לפי דעת הרב עובדיה מברכים ברכה זו על הרב עמאר.
על מי היום מברכים ברכה זו? על "הרב" אליהו קאופמן אולי?
להזכירו נוסח הברכה שחלק מחכמתו "ליראיו", אתה מבין? ירא ה' אמתי הוא הרב עמאר.
כמה צומות היה עושה בתור רב ראשי, כדי שלא תצא תקלה מתחת ידו.
אם אתה מפקפק בגדלותו התורנית, אתה מוזמן לקרוא את פסקיו בשו"ת שמע שלמה שבעה חלקים (והשמיני בדרך לפי השמועות) או בשו"ת כרם שלמה שני חלקים, או בספר "בארה של מרים". או בחידושיו על הרמב"ם הלכות שמיטה. אתה מפקפק על "כפית האגדה" שבפיו? קרא בספריו ברכת אליהו שלשה חלקים (לבינתיים).
שמע שיעוריו בהלכה ובאגדה, איזה יראת שמים בוקעת מהם, איזה עדינות נפש וענווה טהורה.
עליו אתה מדבר?
אני הייתי בכנס שהוא דיבר, הוא צם אותו יום (לדברי אחד שיודע) ובא לדרוש אצלנו אחרי כמה מקומות. אצלנו היה כבר אחרי צאה"כ, ובאמצע הדרשה כבר לא יכל לדבר, ביקש כוס מים. עוד לא אכל, עוד לא שתה, הולך ממקום למקום ומדבר דברי תורה ויראת שמים.
מי אתה קאופמן אחד שתדבר על אחד מגדולי וצדיקי הדור?
אני יכול להוכיח עוד מדבריך שאינך יודע על מה אתה מדבר, אבל אולי יותר מאוחר.
יש לי עוד להאריך בשבח מרן הגרש"מ עמאר, ובסתירת דברי קאופמן, אבל אם אאריך אולי לא יטרחו לקרוא את כל זה, על כן "נתתי ריוח בין דיבור לדיבור, מפני טורח הציבור".
אשמח מאד אם אראה דבריי מפורסמים בבלוג שלך, אני כותב זאת לכבוד התורה נטו. ואינני יודע איזה מטרה משרת אותו קאופמן, ומי שלחו, אותי שלח הלב.
אחד מצעירי תלמידיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.