התפוחים היו מוכנים, הם כבר היו לפני האדמו"ר והחסידים עמדו בהיכון מי יזכה לתפוס אחד מ-26 התפוחים שהרבי זורק, שעל פי איך שמספרים בצאנז כל מי שתופס תפוח השנה יוושע במה שהוא צריך, ולכן לא היה זה פלא מדוע נמצא בחור שקפץ מהר על השולחן רצה להיות ראשון לתפוס איזו 'ישועה' הוא זקוק לשידוך, אבל זה לא היה חסיד קלויזנבורג אלא ליטאי ששמע על הישועות הללו והחליט כי הוא בא לתפוס ישועה, קפץ על השולחן על מנת לתפוס אבל אז הרבי החליט כי הוא לא זורק, וכי השנה לא יהיו ישועות, תמתינו לשנה הבאה
החסידים שבורים ורצוצים ואומרים מי יודע איזו שנה קשה תהיה השנה, אף ישועה אחת לא הצליחו לתפוס שפירושו שנה של הרבה בעיות אצל חסידי צאנז, פרט אם הישועות יגיעו גם בלי התפוחים כפי שרבים אומרים וטוענים, כי לא התפוח מביא את הישועה אלא מישהו אחר לגמרי, ואותו אפשר להשיג בכל מקום לא רק בצאנז בנתניה
החסידים שבורים ורצוצים ואומרים מי יודע איזו שנה קשה תהיה השנה, אף ישועה אחת לא הצליחו לתפוס שפירושו שנה של הרבה בעיות אצל חסידי צאנז, פרט אם הישועות יגיעו גם בלי התפוחים כפי שרבים אומרים וטוענים, כי לא התפוח מביא את הישועה אלא מישהו אחר לגמרי, ואותו אפשר להשיג בכל מקום לא רק בצאנז בנתניה
זאת עבודה זרה בהתגלמותה.
השבמחקמי שזוכה "להוושע" בזכות תפיסת התפוח כל הישועה באה לו מכוחות הטומאה והשטן שהרי לא יתכן לומר שאלוהים מחכה לרבי זה או אחר כדי שהוא האחרון יגיד לו מתי לפעול ולישועת מי.
חס וחלילה לדבר סרה במנהג קדוש עוד מהדברי חיים, ואכן זכינו לראות ישועות הן אצל אביו הרבי מקלוזנבורג זצ"ל והן אצל רבינו שליטא
השבמחק