רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בספטמבר 2014

מכתבים קצרצים


מי התיר לנסוע להולנד לראש השנה במקום לאומן?
איני בא בטענות חלילה להרב אליעזר ברלנד אין לו ברירה הוא מאוד רוצה להיות בראש השנה באומן ולו יכל בודאי היה שם, הוא אנוס ורחמנא פטריה. אבל חסידיו מי התיר להם שלא לנסוע לאומן לראש השנה. חלק אמרו כבר לפני כמה שבועות שאין להם עוד חשק לנסוע וחלק אחר אומרים עתה כי הם מעדיפים להיות בראש השנה בהולנד עם רבם, בעוד שרבי נחמן אמר כי בראש השנה צריכים לבא אליו, ומי התיר להם להעדיף את הרב ברלנד על רבי נחמן, ואת השאלה אני גם מפנה להרב ברלנד מדוע הוא מתיר זאת למה הוא לא מצוה על חסידיו להיות בראש השנה באומן, האם אין זה חשוב עוד כפי שהיה כשהוא מגיע לשם?

פתרון מצויין לחרדים שאינם רוצים אינטרנט לעבור לגור ברוסיה
רוסיה הגיעה למסקנה שהאינטרנס מהווה סכנה לעתידה, הם רואים מה קרה במדינות אחרות בגלל האינטרנט והם רוצים למנוע זאת על ידי סגירת האינטרנט, ואולי זה טוב מפני שזה יעודד חרדים שאינם רוצים בשום אופן אינטרנט שלא יצטרכו עוד להלחם על כן או לא אינטרנט, יעברו לגור ברוסיה ושם אין אינטרנט וככה יחיו חיים כשרים בלי כל בעיה
אבל האם באמת יוותרו החרדים על הטוב החומרי והגשמי של אמריקה למען ה'רוחניות' של רוסיה? לא בטוח כלל

המאבק הפנים ליטאי הוא על האני אמלוך לא על התוכן!!!
כאיש אמת הזמן הוא לדבר אמת ואין זה משנה שונאים מחבלים כולם מבחינה זו אותו דבר נאבקים על ה'אני אמלוך' והתוכן לא משנה, אם אני מולך זה טוב חשוב נחוץ ואי אפשר אחרת ואם השני מולך הגלגל מתהפך. עד לשנים האחרונות כשהמחבלים מלכו הם לחמו בעד שארית ישראל נגד הרב לנדא ובעד יתד נאמן וכשהגלגל התהפך הם נגד יתד נאמן ועכשיו נגד שארית ישראל ונגד עוד דברים שקודם היו בעד, ומדוע? לא מפני שמשהו השתנה ברצינות, אלא מפני שהמלוכה השתנתה, יש מלך חדש והוא לא המלך שלי אז שהכל ייחרב, זו האמת המרה אם כי אני מסכים בנקודה אחת שהשונאים לא היו כל כך רעים כמו המחבלים כאשר הם מלכו השונאים לא מרדו, כאב להם נורא אבל לא הקימו עיתון חדש ולא ארגונים חדשים ואף לא מפלגה חדשה, המחבלים שברו את הכלים, אבל בעקרון הגישה היא אותה גישה אצל אלו ואלו, לא התוכן עיקר אלא השלטון עיקר, אם אני 'גדול הדור' אם אני עורך העיתון אז מצוה וחובה לעשות כך, ואם השני הגדול ואני לא העורך הרי שדינם כדין מורידין ונלחמים בהם עד חרמה

חרדים לעתיד ירושלים??
הייתי תמים. חשבתי שמישהו מהם יתפכח. בפרט שגאב"ד ערלוי הורה ליוסי דייטש להתנגד. שום כלום. אפס. אחר כך יגידו שהיתר מכירה אסור בגלל 'לא תחנם' - לבנות להם שכונה פה ולחבר ככה אותם עם המדינה הפלשתינית שבדרך - זה לא 'לא תחנם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.