רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

מכה קשה לאוייביו - הרב ברלנד שוחרר מבית המעצר בהולנד התחייב להשיאר באיחוד האירופי

זו לא סתם מכה, אלא מכה מכה, הם היו כל כך משוכנעים כי הנה הוא בבית הסוהר ומכאן ואילך ינמק בכלא כל חייו, ולמדו כי חלומם עדיין רחוק מלהתגשם, הוא בקושי הספיק להכנס לבית המעצר וכבר יצא משם, השופטים בהולנד לא קנו את הטענות נגדו, להערכתם אין לפרקליטות בישראל חומר מספיק בשביל להעמידו לדין, ולכן הוא ישאר בתחומם שהוא כל שטח האיחוד האירופי, תוך התחייבות כי יתייצב בבית המשפט ההולנדי בכל עת שיקרא

וכך דיווחו כלי התקשורת על הרגע הגדול הזה:

הרב ברלנד, מהמנהיגים הבולטים של חסידות ברסלב, נעצר על ידי משטרת הולנד בעת ששהה באמסטרדם הבירה. הרב ברלנד (78),
הרב לאחר שחרורו ממעצר בהולנד
הרב שוחח עם ynet מעט לפני כניסת השבת, אחרי שחרורו בערבות. הוא שחזר את רגע מעצרו אתמול באמסטרדם, בשעה שהיה על המטוס: "פתאום הגיעו שני שוטרים ואמרו לי שאני עצור". מיד לאחר המעצר הזעיקו חסידיו של הרב את עורך הדין שרון נהרי לאמסטרדם, ושם יחד עם עורך הדין המקומי לואי דה לאון הוא ייצג אותו בבית המשפט. "נעשה פה צדק", טען הערב עו"ד נהרי, "אין שום ראיות נגד הרב".

הרב עצמו היה נרגש מאוד מהשחרור ותקף את משטרת ישראל: "אין להם שום דבר נגדי. אני מרגיש מצוין שהמשטרה רודפת אחריי. אני מקווה שהיא תרדוף אחריי עד היום האחרון שלי. אני גמרתי עם ישראל. זאת מדינה של חמאס. לא ליהודים. מעיפים 500 טילים על התושבים ולא מחפשים אף אחד. אותי הם מחפשים. אין להם מה לעשות. במקום לחפש פושעים אמיתיים, מחבלים אמיתיים, אז מחפשים אותי. אנחנו נוכיח שאין להם שום דבר ואין להם שום קצה חוט. אנחנו הקמנו 10 קהילות. איפה שאני בא ויש אנשים - חוזרים בתשובה וחוזרים ליהדות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.