רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

ברכת שנה טובה

מאת בעל הברכות

שמעו נא רבותי אנשים צדיקים.
רוצה אני לברככם בשנה טובה ומתוקה
והנה מצד הדין והנימוס חייב אני לפרט את כל הברכות והאיחולים . אך דעו נא רבותי כי א"א לפורטם כי רבים הם ואין אני מברך ברכות שאינם כתובים בתורה. על כן, יהיו בעיניכם כאילו הייתי פורטם שאני מברך אתכם ומשפחתכם מעומק ליבי.
הכל יהיו מבורכים לכם. הכל יהיו מחולים לכם. אין כאן לא שנאה. לא קינאה. לא כאב ולא צער. לא חרם ולא שמתא. לא נידוי ולא ארור.  אבל יש כאן מחילה וסליחה ברכה והצלחה. עושר ואושר. נחת ובריאות.
וכשם שאני מברך אתכם למטה כך תהיו מבורכין מלמעלה. בכל הברכות האמורות בתורה הקדושה. ותהיו שמחים." זכאין אינון בעלמא דין וזכאין אינון בעלמא דאתי".
לשנה טובה תכתבון ותחתמון לאלתר ולחיים טובים וארוכים
שנה טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.